Uitgerekend in mei 2017

De nacht is hier goed gegaan met luciano, eventjes verhoging gehad maar dat was snachts weer over, gelukkig, want dat vond ik maar eng. Hij had zelf nergens last van hij sliep, en als hij wakker was dan was hij vrolijk! 
Jeetje mij lijkt het heel moeilijk om familie zo ver te hebben wonen. Ik heb iedereen in de buurt wonen en zie ze ook allemaal redelijk vaak, en dagelijks fotos en filmpjes via whatsapp naar mn ouders en schoonouders haha! 
Zeker veel kindjes die 21aug weer moeten! Benieuwd hoe het dan weer gaat en hoe de kleintjes dan weer gegroeid zijn!! 

Heeii,
Hier gaat alles goed. De prikjes die hij gisteren heeft gehad waren weer even heel hard krijsen (vooral bij de 2e) en daarna heeft hij heel veel geslapen maar dat hadden we al verwacht want dat deed hij bij de vorige 2 keren ook.
Ze vroeg of hij al fruithapjes en groentenhapjes krijgt en dat gaven wij af en toe al en dat vond ze gelukkig prima. Hij eet er trouwens wel steeds maar een héél klein beetje van.
Hij weegt 5770 gram en is 64,5cm.
Nu moeten wij op 18 oktober weer terug.
Ik ben benieuwd naar jullie verhaaltjes!

Ja ik blijf het een rotmoment vinden, die prikjes! Heb er gisteren voor het eerst naar gekeken maar het is ook een best grote naald zeg, bah! Het was inderdaad even krijsen.. maar gelukkig is het daarna ook vrij snel weer goed!
Wat fijn dat Donovan daarna zo lekker slaapt. Tamar me ik verder niks aan na de prikjes. Slaapt zoals normaal en gelukkig ook niet ziek.
Tamar is inmiddels al 6,8 kg en 62,8 cm lang. Gisteren voor het eerst wat fruithapje banaan laten proeven en gisteravond wat brocolli laten proeven. Ze vindt er nog niet zoveel aan haha. Maar ach, het is ook meer proeven dan echt eten, dat hoeft pas vanaf 6 maanden.
Maandag weer aan het werk. Wat is de tijd omgevlogen. Kijk er best tegenop om Tamar weg te brengen. Dit omdat zij sinds een aantal weken wat moeizaam drinkt. Een fles geven is nooit heel relaxt. De gastouder was hier vandaag en heeft het ook even geprobeerd, ook geen succes. Dit wordt hoop ik gauw beter.. nou ja.. ze zal vanzelf bij de gastouder gaan drinken zou je zeggen. :)
Wij moeten 26 oktober weer terug naar het consultatiebureau. Thank god bij 11 maanden pas weer prikjes!

Hoi hoi! Tijd geleden zeg hier! 
Wij hebben maandag ook prikje gehad, krijsen!!! Overdag sliep hij heel veel en jammer genoeg weer koortsig. Volgende ochtend was het weg maar savonds kwam het weer opzetten.. slaap er zelf klote van want vind het maar niks dus ik zit nu wakker en luciano slaapt hahaha.
slapen doet hij overigens heel goed! Hij valt supermakkelijk in slaap (leg hem wakker in zn bedje) en slaapt 9 van de 10 x door. 
Hij was afgelopen maandag 62cm en gewicht weet ik niet want de weegschaal had kuren maar zal rond de 6kg zijn want 3 aug was ik nog geweest en toen woog hij 5750 ofzo. 
Spannend marianne, maandag weer aan het werk. Helemaal als tamar zo moeizaam drinkt maar komt vast goed. Ze gaat vanzelf goed drinken als ze echt honger heeft!! 
Ik moet 11 sept weer beginnen maar zie er ook tegenop. Bah! 
Wij moeten 28 sept weer voor de volgende vaccinaties en dan inderdaad lekker pas weer met 11 maanden!! 

Awh wat sneu dat hij weer koortsig was! Ik snap dat je dan zelf niet lekker kunt slapen! Zo sneu.. gelukkig dat hij nu weer vrolijk is, zag ik op instagram! Kun je vanavond weer rustiger slapen.
En wat goed dat hij nu ook doorslaapt, heerlijk! Vind het zo bijzonder dat baby's ook dat ritme van dag en nacht krijgen. Echt fijn. :)
Ja kijk enorm tegen maandag op.. maar als ik er eenmaal ben zal het vast ook wel weer oke zijn. Ben blij dat ik maandag dinsdag en woensdag werk. Kan ik daarna lekker 4 dagen met ons meisje doorbrengen.
Ah je hebt nog even wat langer verlof gelukkig! Dan heb jij er zeker ook vakantie achteraan genomen of niet? 
Ik zal Tamar nu even wassen, dan laatste fles en dan gaat ze lekker op bed! In het begin was wassen en badderen krijsen, maar dat gaat nu inmiddels ook goed! :-D

Wij hadden gisteren ook weer een bezoek aan het CB. Kyan is nu 6550 gram en 63,5cm. En dat met zijn 12 weken ? het baby is er echt al helemaal af. De kleine man kan al 2 seconden helemaal los zitten op het speelkleed en wil het liefste staan. Als je hem lichtjes onder zijn oksels vasthoud blijft hij zelf staan. Echt niet leuk meer hoe snel het gaat!
Prikje gelukkig geen last deze keer. Heel even huilen maar was al snel weer goed.
Ik heb alweer 2 weken gewerkt. Erg wennen! Kyan 1 dag naar opa en oma en 2 dagen naar de opvang. Gaat erg goed! Ik werk ook alleen maandag t/m woensdag dus nu weer lekker weekend!

Hoi Inge!
Wauw wordt al een grote jongen dus! Gaat echt veeeel te snel, al helemaal bij jullie. Maar Tamar wordt ook zo snel groot.. Ze zit met gewicht en lengte al iets boven het lijntje.. terwijl ze eerst zo'n kleintje was. Ongelofelijk!
Knap dat hij al 2 seconden los kan zitten! Rolt Kyan ook al om? Tamar heeft paar keer omgerold.. maar heb het idee dat het meer geluk is dan dat ze het bewust doet haha!
Tamar wil ook steeds opgetild worden onder de oksels. Als ik haar bij mij heb duwt ze haar zelf steeds omhoog met haar voetjes. Als ik haar dan optil gaat ze idd ook staan en is ze helemaal blij haha! Het is echt een heel vrolijk meisje geworden! :)
Overdag slaapt ze ook steeds beter. Na het inenten mochten we haar niet inbakeren en ineens ging dat goed! Vorige week ook geprobeerd maar toen kon ze niet slapen. Nu dus wel en slaapt in een gewoon slaapzakje! 
En het drinken gaat sinds 2 dagen ook goed! Durf nog niet te hard te roepen.. maar dit hebben we maar weer.
Jeetje alweer 2 weken er op zitten! Gelukkig dat het goed gaat bij de oppas! Zag ook alweer een nieuw topic op dit forum: uitgerekend in mei 2018. Heel gek dat het alweer een jaar geleden is dat we allemaal zwanger raakten.. lijkt nog maar zo kort geleden vinden jullie niet??
7 september is het een jaar geleden dat we de test deden.. en nu is onze kleine meid zaterdag alweer 4 maanden!

Terug
Bovenaan