Hé andere verwachtende ouders,
Hartelijk gefeliciteerd allemaal, ook wij hadden afgelopen donderdag een positieve test.
Ik ben net 4 maanden gestopt met de pil omdat mijn menstruatie uitbleef en een grote kans dat het bij mij toch niet helemaal lekker zat en wellicht niet heel makkelijk zwanger kon worden maar tot onze grote verbazing toch een plusje op de test wij konden dit niet geloven.
Wij hebben 1 augustus de sleutel gehad van ons huisje en zijn nog druk bezig met klussen dus een klein beetje in paniek waren wij wel, hoe gaan we dit doen enz. Maar gaat allemaal goed komen was denk ik even de schrik omdat we het toch niet helemaal verwacht hadden zo snel al.
Maar nu zijn we ontzettend blij met het nieuws en vind het heel erg moeilijk om het voor ons te houden, ik heb het afgelopen zaterdag wel al tegen 2 vriendinnen gezegd omdat 1 daarvan zaterdag jarig was en dit toch wel een heel mooi kado voor haar was omdat zij zelf als enige uit onze vriendinnen groep kinderen heeft, ze wil zo graag haar ervaringen delen.
Zo leuk haar reactie toen ze het kadotje open maakte natuurlijk alle 3 huilen hahaha zijn tenslotte vrouwen
Ohja als het goed is zijn wij 1 mei uitgerekend, echt zo leuk ik ben zelf 30 mei jarig en dan wordt ik 30 dus ben zo blij als alles goed blijft gaan dat ik nog voor mijn 30ste moeder mag worden, een grote wens die uitkomt.
Ik ben ook net als jullie heel erg moe en vooral in de avond/nacht of wanneer ik honger/trek heb ben ik misselijk maar verder voel ik me prima en is het dus eigenlijk nog heel erg onwerkelijk.
Ik vind het leuk om op deze manier onze ervaringen te delen dus ga jullie volgen allemaal heel veel succes en plezier natuurlijk komende maanden en nogmaals gefeliciteerd
? Samantha
V