Uitgerekend in mei 2018

@ StefjuhRdm
Wat spannend! We zijn op dezelfde dag uitgerekend. 
Ik mag pas 9 oktober voor de echo, dus moet nog even langer wachten. 
Voor ons is het ook de eerste.

@Dominiquek
Super leuk! Ben zo benieuwd... voor jou nog langer wachten dus...
Ik heb het mijn ouders eigenlijk al na 5 minuten verteld... ik heb zo'n sterke band met mijn moeder, als er dan toch iets mis gaat dan zal ik haar nog veel harder nodig hebben... zij was in ieder geval door het dolle heen... bij ons weten eigenlijk al meer mensen het... mijn broertje was met zijn gezin bij mijn ouders dus die wisten het ook meteen, de vader van mijn vriend weet het en mijn oma... wij gaan het verder bekend maken als we de eerste echo hebben gehad, ik ben nogal enthousiast (omdat ik dus dacht dat het nooooooit zou gebeuren!) en iedereen die mij kent weet hoe gek ik ben op kinderen, niemand had verwacht dat ik pas op mijn 29e (dat ben ik dan tegen die tijd) moeder zou worden... ik had zelfs al met mijn beste vriendin afgesproken dat als ik 30 zou worden en het nog niet gebeurt was zij mijn draagmoeder zou worden.. komt ze daar mooi vanaf haha
Ik denk wel dat we veel reacties gaan krijgen, omdat we pas een half jaartje samen zijn... wij hebben hier zelf geen problemen mee en het voelde vanaf het begin al alsof we elkaar al jaaaaren kennen en alsof we al jaaaaren samen zijn!

Ik heb nu 4 kinderen Yvette van der Hoek.
Zelf ben ik nu 33.
Mijn oudste is nu 16 daar kwam ik pas met 23 weken zwangerschap achter en was net 17 toen hij werd geboren.
Dan heb ik nog 2 zoons van 12 en 10 en een dochter van 9.
Nu heel pril zwanger' volgens mijn berekening 20 mei uitgeteld.
Wel een beetje angstig nu of het goed gaat i.v.m een innestelingsbloeding waar ik dan weer geen ervaring mee heb' dus best spannend.

Haii iedereen.
Ik zou ook graag hier mee willen praten. Wij zijn uitgerekend op 13 mei volgens de berekeningen. 

Wij hebben onze 1e echo geopland op 18september, een vervroegde echo omdat wij meerdere miskramen hebben gehad. Wij hopen dat dit keer alles goed gaat. 
Zo blij dat wij weer zwanger zijn maar het blijft toch super spannend. 

Iedereen Gefeliciteerd met de zwangerschap !!

De fb groep is volledig geheim en niet vindbaar voor niet leden. We zullen zelf se groep sluiten bij 50 leden ongeveer om het overzichtelijkk te houden. Mocht je willen aansluiten dan kun je pb sturen naar Mama's To Be of naar mij Ellen Deckers en dan kan ik je toevoegen.

Terug
Bovenaan