@Dominiquek
Super leuk! Ben zo benieuwd... voor jou nog langer wachten dus...
Ik heb het mijn ouders eigenlijk al na 5 minuten verteld... ik heb zo'n sterke band met mijn moeder, als er dan toch iets mis gaat dan zal ik haar nog veel harder nodig hebben... zij was in ieder geval door het dolle heen... bij ons weten eigenlijk al meer mensen het... mijn broertje was met zijn gezin bij mijn ouders dus die wisten het ook meteen, de vader van mijn vriend weet het en mijn oma... wij gaan het verder bekend maken als we de eerste echo hebben gehad, ik ben nogal enthousiast (omdat ik dus dacht dat het nooooooit zou gebeuren!) en iedereen die mij kent weet hoe gek ik ben op kinderen, niemand had verwacht dat ik pas op mijn 29e (dat ben ik dan tegen die tijd) moeder zou worden... ik had zelfs al met mijn beste vriendin afgesproken dat als ik 30 zou worden en het nog niet gebeurt was zij mijn draagmoeder zou worden.. komt ze daar mooi vanaf haha
Ik denk wel dat we veel reacties gaan krijgen, omdat we pas een half jaartje samen zijn... wij hebben hier zelf geen problemen mee en het voelde vanaf het begin al alsof we elkaar al jaaaaren kennen en alsof we al jaaaaren samen zijn!