Uitgerekend in mei 2018

Spannend alle echo's meiden! Ik heb morgen weer een echo. Omdat wij genetisch wat meer risico lopen heb ik wat meer echo's. Zo zenuwachtig weer, ben er kotsmisselijk van pff. 

Wij weten nog niet wanneer we het onze ouders zeggen. We hadden het gisteren bijna gedaan maar toch nog ff ons geheimpje gehouden;) alhoewel ik nu wel graag wat dingen met mn mams zou willen delen, ik had vanmiddag wat (oud) bloed dus een beetje bezorgd :/ 

Ik ben trouwens 26 jaar en 7 jaar samen met mn man 

Beste meiden,
Mochten jullie je aan willen sluiten bij de geheime fb groep voor iedereen  die in mei 2018 dan kan dat door een vriendschapsverzoek te sturen naar Mama's To Be. Ik zal dan jullie toevoegen aan de groep. Dit is een reeds bestaande groep die van beheer gewisseld is.

Hopelijk zien we je daar!

Groetjes Ellen

Stuur even een vriendschap verzoek naar Mama's To Be en dan zal ik je toevoegen. Ashley heeft het beheer overgedragen.

Groetjes Ellen 

Volgens mij is mommys ti be wel een groep waarvan je de leden kunt zien toch? Sorry ik ben heel voorzichtig aangezien niemand nog iets weet ennik dat graag even zo wil houden!
ik heb bij mijn zoontje ook in een FB groep gezeten!
wat zo leuk was dat was dat er maar 50mamas in zaten, waardoor iedereen met elkaar mee kon leven!
Er blijven soms leuke vriendschappen aan over!
soms zie ik wel eens groepen van 1000 mensen of meer, dan kun je t haast niet bijhouden en is reageren vaak lastig?

Terug
Bovenaan