Uitgerekend in mei 2018

Allemaal van harte gefeliciteerd!
Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 18 mei. Ik vind het super spannend.
We wonen al 5 jaar samen en zijn in juni getrouwd. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben 23 jaar oud. 
Voelen jullie het ook rommelen in jullie buik? Geen kramp, maar wat geduw en getrek. Ook gevoeligere borsten en na het eten voel ik mij super vol, helemaal opgeblazen. Verder voel ik mij goed. 

Hoi iedereen!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :D ik heb vrijdag een positieve test gedaan, ben 19 mei uitgerekend waarschijnlijk. Spannend hoor! Leuk om met elkaar mee te lezen/leven

Dit is mijn 2e zwangerschap, we hebben een dochtertje van bijna 2.

Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes, alleen af en toe moe.

Liefs

vraagje... die Ashley Remmerde is dat een fictieve fb persoon of is dat een van jullie? 
ik zou heel graag lid worden van de groep, maar wanneer ik die persoon toevoeg staat er een grote afbeelding ZWANGER :p
ik vind dat wel een beetje eng om die toe te voegen?
misschien een beetje stom hoor :O

Goedenmiddag :)

Gistermiddag een licht streepje en vanmorgen een iets donkerder streepje! Ook wij mogen er dus vanuit gaan dat we in mei 2018 ons eerste kindje kunnen verwachten! 

Volgens de berekeningen uitgerekend op 18 mei..

Eerste echo staat geplant op 3 oktober, dus nog even 3 weken in spanning afwachten!

Super spannend, want ik had zelf eigenlijk het idee dat ik geen kinderen kon krijgen, maar durfde nooit naar de huisarts omdat ik zo bang was voor wat ik allemaal te horen zou krijgen!!!

Iedereen verder gefeliciteerd, hopen op een heleboel mooie en gezonde kindjes in mei 2018!

Groetjes Stefanie

11 augustus kreeg een flinke bloeding' dit moest een innestelingsbloeding zijn geweest dit hield 5 dagen aan dus ik dacht dat het wel goed zat.
Toen ik 21 augustus mijn echo kreeg' zat er niks meer en mijn hcg stond inmiddels alweer op 0,1 dat was een flinke shock.
De 26ste had ik 2 streepjes op mijn ovulatietest' dus meteen gaan klussen' de 28ste kreeg ik mijn eisprong en ik zou mijn menstruatie dan krijgen op 10 september.
Nu had ik al heel snel het gevoel dat het raak was' en de 8ste had ik een positieve test in handen.
Nu kreeg ik de 9e een paar druppels bruin' meteen ondergoed verwisseld en de hele dag niks meer.
De 10e kreeg ik een hele heftige bloeding met veel slijm en vandaag alleen nog heel lichtrose bij het afvegen' inlegkruisje blijft gewoon wit.
Kan dit met de innesteling te maken hebben' en heeft iemand hier ervaring mee ?
Ben zo bang dat het weer mis gaat.

Haihai,
Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap,ik zou graag mee willen praten hier het is voor mij allemaal nieuw.
zou me even voorstellen
Ben manon ben 26 jaar oud.
het was geen geplande zwangerschap was niet nauwkeurig met de pil het verbaast me ook dat ik zo snel zwanger ben omdat ik ook nog is overgewicht heb.
net m'n intake gesprek bij de verloskundige gehad heel veel uitleg en boekjes mee gekregen m'n eerste is echo is 29 sep. Ben ong uitgerekend op 5 mei.
heb niet veel last van de zwangerschap alleen moe en gevoelige borsten. 
Kan ook niet bevatten dat ik zwanger ben heb inmiddels al 5 testen gedaan hihi 

Leuk dat er steeds meer mensen bij komen, gefeliciteerd allemaal!
Hoe oud zijn jullie allemaal en is het jullie eerste kindje?
ik ben net een paar dagen 25 en het is ons eerste kindje.
Ik kan niet wachten om het m'n ouders te vertellen, dus dit willen wij komend weekend doen. Wel vrij snel. Dan ben ik 6 weken en 2 dagen. Wanneer vertellen jullie het aan je ouders?

Een van ons, maar niet onder haar echte naam. Daar wilde ze (terecht) niet mee op het forum staan. In ieder geval toevoegen is veilig ;)

Terug
Bovenaan