Uitgerekend in mei 2018

Dankjewel! 
Ja ik was al een paar dagen geleden op dit forum aan het lezen. Alleen was het toen nog te pril vond ik om me aan te sluiten (voor NOD ?) Las dat de uitgerekende mama's van mei een geheime groep hebben waar ze berichtjes op plaatsen via FB. Je moet dan even Ellen Deckers (profiel foto met een kindje) een pb sturen met de vraag of ze je wil toevoegen. 

Spannend, je hebt iedergeval al een datum waar jullie naar toe kunnen leven, ben heel benieuwd hoe jullie dat gaan ervaren!
Ik word dinsdag pas terug gebeld door de verloskundige om een afspraak te maken.

Spannend @Guppie! Deze week al, dan ben je bijna 8 weken toch? Wij hebben de eerste echo 13 oktober, precies met 8 weken.

Alle nieuwe dames 
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap super leuk maar ook spannend hoor.
Ik ben nu volgens mijn berekeningen 7+5 en heb aankomende donderdag 21-09 onze eerste afspraak bij de vk met de eerste echo zo spannend.
Ik heb me de eerste weken heel erg misselijk gevoeld maar afgelopen week is eigenlijk heel erg goed gegaan.
Ben wel zo benieuwd 

Ik heb vorig jaar een missed abortion gehad. En had de handdoek eigelijk al in de ring gegooit want we hadden 3 oktober een afspraak in het ziekenhuis maar die kan ik lekker afbellen!!
Ik had een early test gedaan die was negatief.. 2 dagen over tijd weer een test en die was ook negatief tot aan vanochtend

Terug
Bovenaan