Uitgerekend in mei 2018

Hai allemaal! 
Gefeliciteerd iedereen! ❤️
Wij hebben ook een positieve test in handen gehad! 
Ben uitgerekend voor 25 mei! Wij hebben 24 okt pas een afspraak bij de Vk, duurt helaas nog even maar we zijn stiekem al aant genieten!
Dit word ons eerste kindje en het is nog maar zo klein maar we zijn er nu al zo verliefd op! 
Hoe voelen jullie je ? Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes alleen af en toe wat steken hier en daar maar dat hoort erbij.
liefsx

Gefeliciteerd allemaal! Jullie hebben allen lekker op tijd de echo. Volgens mijn berekening ben ik op 24 mei uitgerekend en ik mag pas 27 oktober. Zeker als ik jullie data's voorbij zie komen wil ik ook! Haha

Hier geen kwaaltjes vooralsnog, even afkloppen?

Goedemorgen Alle aanstaande moeders 
Voor alle nieuwkomers hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Voor ons een spannende dag vandaag wij hebben onze eerste afspraak bij de vk en de eerste echo, zijn zo bebieuwd of alles goed gaat en hoever we nu echt zijn.
En als wij de echo hebben gaan wij het onze ouders vertellen zo bebieuwd ook naar hun reactie, ik heb al flessen wijn besteld met de tekst "the best parents get promoted to grandparents" deze willen we in een doos doen en een pakketje van maken samen met de echo een rompertje ofzo en een positieve test.
Zo benieuwd naar hun reactie 

Heyy ook ik wil me graag toevoegen. Wauw wat veel mamas hier, ze blijven maar komen zie ik. 
Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 27mei en 5 okt eerste afspraak super veel zin in! 
Zit nu dus in week 5, super misselijk elke dag

Goedemorgen dames!
Deze ochtend positief getest. 2 dagen over tijd en hij gaf 2-3 weken aan! Ik vind het heel spannend. Het is mijn 4e zwangerschap voor een 1e kindje. 
Hopelijk blijft het dit keer goed gaan. Ben 30 mei uitgerekend.
Liefs 

Gefeliciteerd!!!  Ik ben zelf 21 mei uitgerekend voorlopig dan moet 3 okt voor de eerste echo zo spannend.  Bij mij ook me eerste.  

Gefeliciteerd!!!  Ik ben zelf 21 mei uitgerekend voorlopig dan moet 3 okt voor de eerste echo zo spannend.  Bij mij ook me eerste.  

Terug
Bovenaan