uitgerekend in november 2014

mommyj

New member
Ik weet sinds 1, 5 week dat ik zwanger ben en eind november ben uitgerekend.

Wie is er ook deze maand uitgerekend en wil hier gezellig kletsen aangezien je er met de buitenwereld in deze fase meestal nog niet over praat.

Groetjes
 
Hoi Hoi!

Van harte gefeliciteerd! Ook ik weet sinds een week dat er een kleine op komst is.
30 november uitgerekend. Spannende periode weer. Ik heb een zoon van 3,5 jaar. is het je eerste zwangerschap of heb je al kinderen?

groetjes
 
Het is mijn eerste. En had eigenlijk met mijn leeftijd (35) niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Tuurlijk kan het als je stopt met de anticonceptie, maar toch. Dus echt nog even wennen hier hihi.

Jij ook gefeliciteerd. Volgens mij blijft dit altijd een spannende periode.
 
Ha mama's in spe:)
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Ook ik ben in verwachting van ons 2e kindje. Wij weten het al een aantal weken en dachten iets verder te zijn.. We hebben al 2 echo's gehad en afgelopen maandag een kloppend hartje gezien :)! We zitten nu op bijna 8 weken/ half nov uitgerekend. As woensdag weer een echo..We hebben afgelopen december een miskraam gehad, dat was erg verdrietig en maakt het voor nu extra spannend. Vandaar dat we al paar keer bij de VK geweest zijn.
Voelen jullie je verder goed?
Blij dat er eindelijk ook andere mama's zijn in de november club!
 
Hallo,

hier was ik weer! Spannend Mommyj je eerste kindje. En wat fijn dat het dan snel kan gaan. Ik snap dat je even moet wennen. Dat moet ik ook.... (heel erg zelfs)
En begrijp me niet verkeerd, ik ben er superblij mee maar ook gewoon die onzekerheid weer! En dat dan weer naar aanleiding van een miskraam. Vervelend Marleen dat dat ook jou is overkomen. Bij mij is het al veel langer geleden hoor (voor de geboorte van onze zoon) maar toch...
En wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien, dat is echt een prachtmoment! Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, ga dat in de loop van de week denk even doen. En heb jij al een afspraak gemaakt mommyj?

Ik hoor jullie wel weer! Vind het gezellig om toch lekker er over te kunnen praten terwijl niemand het in mijn omgeving het weet.

Groetjes
 
Marleen jij ook gefeliciteerd. Jij weer een spannende week met de echo.

Ik voel me boven verwachting goed. Alleen erg moe, maar dat ben ik wel vaker.
Mariekje zeker fijn dat we hier even kunnen kletsen.
Ik ga morgen over 2 weken naar de vk. En deze doen naast de intake wel al een echo dus extra spannend.
Denk dat het voor mij nog meer gaat leven als ik de echo heb gehad.
Ben benieuwd of er nog meer mama's to be bijkomen.



 
Bedankt :) Onwerkelijk nog he..!
Ja was erg verdrietig, 1 dag vd kerst...Maar gelukkig nu dan hopelijk alles goed.Onzekerheid is het ergste vind ik..met elk pijntje of gevoel sjees ik naar de wc en verwacht bloed te zien...Maar nee gelukkig alles zit nog steeds op zn plekje:) Hoop dat ik dat langzaam wat los kan gaan laten....Morgen intake plus echo...kijk er naar uit. Enige voordeel van die miskraam, dat ze me nu vaker willen zien...
Ons zoontje Roan is van aug 2011, dus wordt dit jaar alweer 3 :) Grote vent!
Spannend de eerste! Maar ook de tweede hahah kleine man is al zo zelfstandig..Hoe oud zijn jullie...als ik dat mag vragen hahah :):):)
Ik ben zelf 26, getrouwd en ben leerkracht in het basisonderwijs.
Gezellig, zo met elkaar :)
 
De onzekerheid van die eerste 12 weken..... Hopen dat die heel snel voorbij zijn. haha.

Hier gaat alles prima. Heb lichamelijk helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. En dat vind ik echt raar. Ik zei tegen mijn man toen we gingen testen: reken er maar niet op want ik weet zeker dat je zoiets voelt als vrouw zijnde.... Niet dus!!

Ik ben 31 jaar ook getrouwd en werk in een bouwmarkt! Onze zoon is van september 2010. Hij hoopt dus al op school te zitten als onze spruit zich aandient.

Hebben jullie het al aan iemand verteld? En zo ja? Op een orginele manier?
Wij hebben het mijn schoonouders verteld dmv een shirtje ik word grote broer. Ze snapten het niet eens gelijk......


Weltrusten en tot horens!
 
Terug
Bovenaan