uitgerekend in november 2014

Haaiii !!!

Ook ik ben in november uitgerekend 13 nov maar omdat het niet gepland was is t een schattingsdatum en door verkorte baarmoedermond denken ze dat de kleine eerder komt. Is me eerste! Ik ben aan de ene kant doods bang voor se bevalling andere kant heel rustig misschien omdat ik weet dat ik er niet onderuit kom haha.

Groetjes !
 
Hoi meiden! Enige tijd later en toch ook nog uitgerekend voor november! En wel heel binnenkort zelfs (05/11/2014) :-D Ik zit eigenlijk te wachten totdat ons kindje beslist om te komen... Hoopte hier ook nog enige meer 'recente' gesprekjes te kunnen lezen om te kijken hoe jullie de naderende geboorte beleven? Voor ons is het ons eerste kindje. Ik zelf ben 33 jaar oud en had ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn na stoppen van anticonceptie :) Spannend! Zijn er nog 'wachtenden' onder jullie? :p
 
Hallo!

En,is de kleine er ondertussen al?
Spannend hoor, de eerste,je hebt zo ook geen vergelijking of het vroeger of later kan komen.
Ben erg benieuwd!
Ook naar de andere meiden, er zijn er al wat die al uitgerekend zijn, ondertussen al bevallen?
Ik ben vrijdag uitgerekend van de tweede.
De eerste was 3 dagen te vroeg,had daardoor verwacht dat deze baby er al wel zou zijn.
Maar dat schijnt niets te vertellen!
De eerste was n sterrenkijker,deze weer, dus weet ik nu al dat de bevalling niet niks zal zijn.
Toch ga ik het weer thuis proberen,
jullie thuis/ziekenhuis?

Iedereen heeeel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling
en geniet van dat kleine wonder!!!
Jeanine.
 
Terug
Bovenaan