uitgerekend in november 2014

Marleen hoe was de echo?
Mariekje ik merk verder ook weinig, zelfs na een paar testen geloofde ik het pas echt toen ik mocht meedoen met moeders voor moeders ;-)
Had eerst action test gedaan en daarna clearblue voor de zekerheid.

Ik ben 35 werk op kantoor en woonsamen. Wij hebben het nog aan niemand verteld, willen over 1, 5 week beginnen bij de ouders. Ik heb een boekje van nijntje gekocht, opa en oma pluis, maar weet niet of mijn schoonouders de hint snappen want ze zijn net twee weken geleden voor het eerst opa en oma geworden via de broer van mijn vriend.

Fijne dag

Helemaaaaaal goed :):):)Hartje klopte goed, kindje goed gegroeid en het was al aan het bewegen! Over dat laatste was ze helemaaal tevreden. 8 weken + 6 dagen, uitgerekend op 13 november.Over 3 weken termijnecho...Fijne verloskundige, mijn eerste bevalling was horror dus dat hebben we besproken en ze hebben me goed gerust kunnen stellen. Dus dat doet me goed:)
Ik wil het eigenlijk vanavond aan mijn ouders gaan vertellen...Weet het al een tijdje en wil het zo graag delen met de liefste mensen om mij heen, ouders zus en beste vrienden...Mijn man wilde eigenlijk wachten tot de 12 weken maar ik kan het haast niet meer verbergen dus hopelijk gaan we vanavond haha.
Wij hebben bij Roan voor beide een mok gekocht met beste opa/liefste oma...ze waren toen even stil maar bij moeder viel het kwartje gelijk. Mijn vader was totally van de kaart haha. Nu weten ze wel dat we er mee bezig zijn, we hebben het verdriet van onze miskraam met hen gedeeld..Maar toch een beetje een verrassing..Ik heb (al sinds december) een boekje klaar liggen: Bobo krijgt een broertje. Die wil ik Roan laten geven: Roan heeft een nieuw boekje...Ben benieuwd naar de reacties..:)
Shirtje ook leuk!!! Wilde ik eerst ook doen hhaha en Nijntje boek ook helemaal goed! Ben benieuwd hoe ze verder bij jullie gaan reageren.
Ik ga vanaf morgen ook met moeders voor moeders mee doen. Ben in de ochtend wel echt misselijk, wat ik niet was met Roan en pijnlijke borsten. Merk al mijn buik dat ie wat op zet..komt ook door je darmen enzo haha prima...hoe eerder een buik hoe beter..Vind dat zoiets moois :)
Dames..Succes met wachten...hopelijk vliegt de tijd.Jullie enig idee wanneer jullie uitgerekend zijn?
Liefs Marleen

Wat fijn dat je echo zo goed was!! Heerlijk om dat zo te zien bewegen.

Ik heb toevallig net de vk gebeld voor een eerste afspraak. Omdat mijn cyclus niet regelmatig is gaan ze uit van 40 dagen cyclus, wat betekend dat ik nog geen 5 weken zwanger ben..... (en dus niet in november uitgerekend) Vind dat wel gek want ik heb 2 en halve week geleden al positief getest maar goed. Ik heb dus pas half mei m`n eerste intake afspraak (dacht dat ik het dan al wereldkundig kon maken maar ze dacht dan 9 weken. en we wachten verder echt tot 12 weken....) Beetje dipje nu zeg maar....
Ze merkte dat ik wat teleurgesteld was dus mag 23 april wel vast voor een eerste echo langs komen. Ben heel benieuwd.

Een boekje van Bobby is inderdaad ook een leuk idee!
Ik ga dit keer niet meedoen met moeders voor moeders. Heb dat in d vorige zwangerschap als een enorme last ervaren doordat het nooit opgehaald werd of een week te laat. Of ze staan bij m`n buurvrouw aan de deur (die van niks wist) Misschien beetje echoistisch maar helaas!

Is de misselijkheid alleen `s ochtends marleen of is dat na ontbijt weg of hoe moet ik dat zien?
Ik voel wel dat mijn buik anders ingedeeld wordt zeg maar.... maar verder geen kwaaltjes!
Fiijne dag meiden!!

Leuk om jullie hier tegen te komen! Ben 30 november uitgerekend :). De eerste. Voel me goed alleen ben soms super moe -dus aju, dit was het dan weer voor nu ;), naar bedje toe.
Maar vast tot snel weer s!
Truste

Gefeliciteerd Sarah01! Gezellig dat je er ook bij bent!
Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld ( Bobbi wordt grote broer-boekje) en onze beste vrienden. Helemaaaaaal blij natuurlijk:)Roan van ons vertelt het ook: mama baby in de buik, kleineeee baby..zo schattig. Maar niet heel handig als je niet wilt dat gelijk de hele straat het weet haha. We zullen zien!
Ja die misselijkheid..beetje weeig gevoel in de ochtend, ik eet altijd een droog beschuitje en dan gaat het wel..soms langer op de dag ook nog last maar goed ik neem dat voor lief hoor. Ik kots niks uit dus vind ik het wel mee vallen.En tja moeheid...een 2,5 jarige in huis zorgt ook voor de nodige beweging haha maar dat is wel te doen. Ik klaag niet hoor, kom maar op met die symptomen..ben al te blij dat we een tweede krijgen..
Snap dat je teleurgesteld bent...Wij hadden dat ook. Dachten dat we 7 weken waren en toen hadden we een echo en was er bijna niks te zien....bleek dat het pas 5 weken was en dat was ook geen pretje hoor...zat nog 1,5 week extra in de spanning..Hoe verder je bent...hoe meer er te zien is :)
Fijn weekend dames

Wat fijn om te horen Marleen. haha ja zo'n klein mannetje kun je niet zeggen dat mag je nog niet vertellen..;-)
Mariekje jij bent nu ook aan het aftellen. En fijn dat je toch wat eerder mag komen.Ik mag de 22e pfff en dat voor iemand die weinig geduld heeft. Dus nog even volhouden hier. En daarna gaan we het ook aan de ouders vertellen. Spannend!!Ook kan ik het dan eindelijk aan een vriendin vertellen. En zij is al moeder dus dan kan ik eindelijk wat dingen bespreken. Het is allemaal zo nieuw, al lees je er veel over en heb je al veel gehoord via vriendinnen enzo.
Welkom Sarah.
Fijn weekend dames.

Gefeliciteerd Sarah!Leuk dat je erbij bent.
Hier alles z`n gangetje gelukkig. Beetje verwerkt dat ik wat minder ver ben dan verwachht maar ik ben wel zo eigenwijs dat ik niet helemaal geloof totdat de echo het uitwijst.. haha!
Hopen dat de misselijkheid straks wat afneemt Marleen!tuurlijk heb je het er voor over maar het is gewoon geen pretje.En wat leuk dat je (roan) het verteld heeft. Zal wel een verassing gewest zijn. Leuk dat ze enthousiast waren.
Ik had vrijdag opeens wat bloedverlies... Schrik! Maar na anderhalve dag steeds een beetje is het nu weer over. Hopen maar dat het niets ernstigs is.
Fijn weekend meiden

Hi dames,
Ik had sinds vrijdagavond ineens wat bloedverlies. Gister toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. En gelukkig mocht ik vandaag al langskomen. 1e afspraak stond voor volgende week, maar nog een week in de stress was echt niet best geweest.
Hier helaas net niet zulk goed nieuws gehad. Er was alleen een leegvruchtzakje te zien.Nu even alles een plekje geven, langs de gynaecoloog enz.
Ook al kennen we elkaar nog niet echt en ook niet lang wilde ik dit wel even laten weten.
Succes met jullie zwangerschap!

Terug
Bovenaan