uitgerekend in november! wie nog meer?

Hey dames!!
Ik ben ook in november uitgerekend. Het is mijn eerste zwangerschap en
ik vind het allemaal best spannend. Toen ik de doktersassistente belde
voor een afspraak zei ze dat ik na 12 weken pas terecht kan.
Dit omdat de dokter het hartje niet kan horen. Was er een
beetje sip van. Had me verheugd op een echo, oid.
Maar nog 4 weken...en dan is het zover.

Gr. Jacqueline

Hey,

Wij zijn rond 20 nov uitgeteld,word voor mij de 3de zwangerschap,maar 1ste kindje met me man.
Heb zelf al 2 zoontjes van 6 en 4:D
Maandag eerste afspraak bij VK,mocht er voor een echo vragen die zelfde week,vanwege me angst om miskraam.
Voelde me 3 weken na test beroerd om het zo te zeggen(misselijkheid,overmatig zweten,niet mezelf voelen als altijd)
En nu al 3 dagen mezelf,wel minder misselijk en kokhalzen(ken zelf weer redelijk aan koken)Alleen problemen met warme maaltijden(patat hmmmm) haha
Dus tja genoeg tekens nog wel,maar minder dan afgelopen 3 weken.
Dus hoop na maandag volop te kunnen genieten ervan :D:D

Groetjes Franny

hallo,

het lijkt me leuk om aan jullie forum deel te nemen, ik word deze zomer 30 jaar en ben 7 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.
wij hadden de hulp van een gyn ingeschakelt en toen bleek met het intake gesprek dat ik al zwanger was, echt bizar, maar je hoort het vaker!
dus met 5 weken en 1 dag heb ik al een echo gehad omdat die afspraak stond voor het opmeten van een eventueel eiblaasje.
het zag er allemaal goed uit zei de gyn, maar met 5 weken kun je nog geen hartje zien/horen dus hebben we voor aanstaande vrijdag een tweede echo staan.
en we hopen dan natuurlijk een mooi hartje te zien of te horen.
wel erg spannend allemaal!!!!
onze ouders weten al dat we zwanger zijn, en met de rest vertellen wachten we dus even tot we die echo gehad hebben vrijdag. als dan alles goed is dan hebben we een erg druk weekend voor de boeg om langs oma's en verdere familie en vrienden te gaan, maar wel erg leuk natuurlijk!
lijkt me in ieder geval erruuugg! leuk om hier lekker te kletsen over onze zwangerschap.
ik schrijf al heel wat maanden mee op het forum "klusbabes" en blijf dit ook doen, want heb zo'n ongelofelijk goeie band met die meiden opgebouwd!!!!
maar wil ze niet altijd maar belasten met zwangerschapsvragen, omdat lang iedereen nog niet zwanger is en ik weet hoe moeilijk dat is, heb zelf er bijna een jaar over gedaan om zwanger te raken, dus weet hoe het voelt.
als ik dan vragen óf onzekerheden heb over de zwangerschap dan klop ik hier gewoon aan, en we kunnen alle mooie momenten ook delen met elkaar.
hopelijk tot gauw,
groetjes Kruimels

ps: ik heb zelf uitgerekent dat ik ongeveer rond 19 November uitgeteld ben.
maar dat kan natuurlijk nog bijgesteld worden door de gyn.
mijn moeder doet veel in de astrologie en zegt dat het inderdaad wel eens kan kloppen dat het voor mij de 19de word, dat is een erg goeie dag voor mij.
ben benieuwd, haha.
groetjes kruimels

Hey hallo allemaal,

Ik ben op 9 november uitgerekend. Ivm wat licht bloedverlies had ik vrij vroeg een echo. Gelukkig was alles goed, sterker nog...we hebben twee hartjes gehoord. Dat was even schrikken, maar daar was ik vrij snel overheen. Het zal druk worden, maar het lijkt mij ook wel heel leuk...een tweeling. Ik ben 33 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap en ben vandaag precies 9 weken. Op dinsdag 22 april heb ik, zoals velen heb ik gelezen, mijn tweede echo bij de gynecoloog. Nog even afwachten dus...wel heel spannend allemaal hoor. Ik heb het onze ouders verteld en een vriendin, maar verder nog niemand. Soms wel lastig als je een feestje heb...maar ik werp mij wel op als BOB. Eergister vroeg een collega of ik misschien zwanger was. Daar heb ik heel nonchalant op geantwoord van Ja tuurlijk, van een tweeling. Daarop schoot ze in de lach en was het onderwerp gelijk van de baan. Ik dacht bij mezelf...je moest eens weten, maar daar kom ik uiteraard toch nog een keertje op terug. Ik heb in ieder geval niet gelogen, hihihi!

Leuk trouwens om hier lekker over je zwangerschap te kletsen. Wij willen het toch nog een beetje stil houden tot de 2de echo, maar dat is soms wel heeeeeeeel erg moeilijk. Op deze manier kan ik toch nog een beetje mijn ei kwijt.

Geniet allemaal lekker van deze periode, ook al kan het je soms ook heel onzeker maken.

Groetjes Peet

Hey hallo,

Ik ben ook zwanger en volgens de huidige berekeningen een ruime 6 wkn.....al moet een echo even echt duidelijkheid verschaffen.... ik ben heel raar ongedingest geweest de afgelopen periode.
Volgens de huidige berekening zou ik 24 nov. zijn uitgerekend...maar ik hou me daar nog ff   niet aanvast. 24 april ga ik voor het eerst naar de verlosk. en krijg ik gelijk een echo, dus dan weet ik meer.

Dit is mijn 3e zwangerschap, mijn eerste is een gezonde meid geworden van ondertussen 2,5 jr. Ze heet Fenna.

Mijn tweede zwangerschap is al snel geeindigd op een miskraam (met 6wkn)...jammer jammer...hopelijk mag het nu wel zo zijn. Het voelt dit keer in ieder geval een stuk beter.

Dit keer wist ik net als bij mijn zwangerschap van fenna het al eerder dan dat ik de test deed (gevoelsmatig) en dit keer heb ik ook de test al gedaan, voordat deze officieel had gekund...ik was niet eens overtijd, had de dag erna pas ongesteld moeten worden hahahahahaha

Maar goed "" we benne weer zwanger en we benne nu wel erguh misseluk" hahahahahaha

Hallo Allemaal,

Graag zou ik ook mee willen kletsen met jullie.

Wij zijn vandaag voor de eerste keer bij vk geweest. We zijn nu 7 weken en 1 dag....
Ik vind het wel erg moeilijk om heel blij te zijn. Het ene moment voel ik me helemaal happy en het andere moment hardstikke onzeker, er kan nog zoveel gebeuren.

Onze ouders/broertjes/zusjes en een paar goede vrienden zijn al op de hoogte maar voor de rest willen we het nog even geheim houden. Ik heb op 21 april mijn eerste echo hopelijk kan ik het daarna "van de daken schreeuwen"!!!!!!!

Tot snel weer!!

Groetjes Marleen

Hallo Allemaal

Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger van mijn vierde.
Ik ben uitgerekend op 10 nov..2 dagen voor dat mijn oudste 7 wordt.
Het was niet helemaal de bedoeling..maar ik ben supergelukkig.
En mijn drie dochtertjes zijn er ook helemaal blij mee.
Iedereen weet het ook al..want het lijkt wel of ik 4 maand ben, zo`n joekel van een buik heb ik..!!

Doeggggggggggggg Grietje

Terug
Bovenaan