hallo,
het lijkt me leuk om aan jullie forum deel te nemen, ik word deze zomer 30 jaar en ben 7 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.
wij hadden de hulp van een gyn ingeschakelt en toen bleek met het intake gesprek dat ik al zwanger was, echt bizar, maar je hoort het vaker!
dus met 5 weken en 1 dag heb ik al een echo gehad omdat die afspraak stond voor het opmeten van een eventueel eiblaasje.
het zag er allemaal goed uit zei de gyn, maar met 5 weken kun je nog geen hartje zien/horen dus hebben we voor aanstaande vrijdag een tweede echo staan.
en we hopen dan natuurlijk een mooi hartje te zien of te horen.
wel erg spannend allemaal!!!!
onze ouders weten al dat we zwanger zijn, en met de rest vertellen wachten we dus even tot we die echo gehad hebben vrijdag. als dan alles goed is dan hebben we een erg druk weekend voor de boeg om langs oma's en verdere familie en vrienden te gaan, maar wel erg leuk natuurlijk!
lijkt me in ieder geval erruuugg! leuk om hier lekker te kletsen over onze zwangerschap.
ik schrijf al heel wat maanden mee op het forum "klusbabes" en blijf dit ook doen, want heb zo'n ongelofelijk goeie band met die meiden opgebouwd!!!!
maar wil ze niet altijd maar belasten met zwangerschapsvragen, omdat lang iedereen nog niet zwanger is en ik weet hoe moeilijk dat is, heb zelf er bijna een jaar over gedaan om zwanger te raken, dus weet hoe het voelt.
als ik dan vragen óf onzekerheden heb over de zwangerschap dan klop ik hier gewoon aan, en we kunnen alle mooie momenten ook delen met elkaar.
hopelijk tot gauw,
groetjes Kruimels