uitgerekend in november! wie nog meer?

Hallo!

Ik doe ook mee, ben 15 november uitgeteld!!

Groetjes Sas

Wie is er ook op 28-11 uitgerekend.
Ik merk dat ik erg onzeker ben heb het hartje al horen kloppen en 1e echo al gehad 2 weken geleden en alles was in orde. Soms raar gevoel in buik maar dat komt door het uitzetten van de baarmoeder vertelde de verloskundige mij.
Ben zo blij als ik 30-5 weer bij de verloskundige ben geweest en het hartje weer heb horen kloppen. Steeds maar de vraag van is alles goed maakt mij erg onzeker.

Wie heeft dit ook?

hallo pency, ik begrijp je onzekerheid. ik ben bij deze zwangerschap ook heel onzeker. bij mijn vorige zwangerschap had ik die onzekerheid helemaal niet.
ik heb nu steeds erge steken onder in mijn buik en daar word ik nog onzekerder van.
ik hoop dat als je de 30e het hartje weer hebt gehoord dat je dan wat meer kan genieten en dat de onzekerheid dan weg is.
hou ons op de hoogte hoe het de 30e was!

Hoi Joke136

30 mei het hartje niet kunnen horen schrok enorm de verloskundige heeft direct een echo gemaakt ik had het niet meer van de zenuwen, het beeldscherm werd weggedraaid zij wilde eerst kijken, toen werd het naar mij toe gedraaid en zagen we het hartje kloppen en het kindje lekker bewegen. M'n placenta ligt ervoor vandaar ze het hartje niet kunnen horen, was wel een hele opluchting.

Ik heb een vraag.
Ik ben nu 15 wkn zwanger, toen ik 9 wkn zwanger was zag je al een buikje en nu zie je best al aardig dat ik zwanger ben.
Iedereen zegt omdat het al vroeg zichtbaar was ik een jongen krijg, is dit zo, heeft iemand hier ervaring mee of is dit ook weer zo ´n fabel

hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven

Terug
Bovenaan