uitgerekend in november! wie nog meer?

hallo allemaal! wat leuk dat er zoveel november mama's zijn die mee kletsen.
ik ben vandaag voor het eerst bij de vk geweest. ik ben nu 9 week en 4 dagen. dit was gewoon een intake gesprek. ik had gehoopt dat ik met 12 week een echo zou krijgen maar helaas! omdat ik bij de gyn met 7 week al een echo heb gehad moet ik nu wachten tot de 20 weken echo.  
even geduld dus voor mij.

groetjes!!

he meis,

gefeliciteerd hoor! wij zijn op 11 november uitgerekent! duurt nog zo lang!!!!

p.s, hoe zet je je banner hier op?

liefs, ans

wat is het rustig hier! hoe is het met de november mama's?
met mij gaat het heel goed. ik ben nu 13 weken en ik heb een buik als of ik 20 weken ben! vrijdag mag ik weer naar de vk. dan kunnen we het hartje horen.
zo spannend!
hebben jullie al een hartje gehoord? of een echo gehad?

ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat

groetjes

hoi,

Ik ben vandaag 14 weken en 3 dagen zwanger.
Ben vrijdag bij de verloskundige geweest maar konden toen nog geen hartje te horen krijgen. Was echt balen.
Vandaag weer terug geweest en toen liet hij of zij weer op zich wachten...
maar uiteindelijk kregen we hem/haar wel te horen... Zat hoger dan ze verwachtte...
Ach ja toch wel weer een geruststelling.,
Ik ben trouwens 10 november uitgerekend.
Nu op naar de 20 weken!!

liefs

hallo ratsjatoe,
gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de november club!
dat moet wel even schrikken zijn geweest toen jullie geen hartje konden horen. ik ben blij dat je hem toch nog hebt gehoort, een hele geruststelling.

geniet er van en hou ons op de hoogte van al je ontwikkelingen.

liefs

hallo,
nou ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend op 21 november.
maar (als alles goed gaat natuurlijk) krijg ik een geplande keizersnede begin november.
dit omdat ik al 2 keizersnedes heb gehad en ik onder narcose moet (vanwege trombose verleden en het nu spuiten van bloedverdunners) jaja, klinkt heel ingewikkeld maar valt erg mee hoor.
ben trotse moeder van een zoon van 3 jaar, en een dochter van 10 maanden.
ja, deze zwangerschap was erg onverwacht maar zeker gewenst.
de eerste kwaaltjes zijn voorbij gelukkig.
tijdens de zwangerschap van mijn zoon zat ik ook op dit forum en toen stond er dan links ergens een kopje: forum baby's okt 2004 . dat was heel handig. kon je ook onderwerpen plaatsen enzo....
zou dat nu nog kunnen??
groetjes hm

oh, ik heb het al gevonden..
klik op forum en dan op zwanger zijn en dan scrollen naar onder tot november 2008. daar vind je dan info en vragen die voor jezelf ook handig kunnen zijn of waarjij misschien het antwoord wel op weet....
tot daar???
groetjes hm

hallo HM gefeliciteerd met je zwangerschap.
dat andere forum is inderdaad wel handig. bedankt voor de tip

geniet van je zwangerschap

groetjes

Terug
Bovenaan