Uitgerekend in november

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal,  mijn naam is Lianne en ik ben nu 4,5 week zwanger van mijn eerste kindje. Ik vind het zo spannend!  Het lijkt mij leuk om in contact te komen met meiden die een beetje gelijk lopen qua zwangerschap zodat we ervaringen kunnen uitwisselen. Mijn eerste echo is over 3 weken al.</p>

Goedemorgen lianne.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben juul en ben op dit moment ook zo rond de 4,5 a5 weken zwanger van onze eerste. Erg spannend allemaal.

Ik moet de verloskundige nog bellen.

Heb jij al last van zwangerschaps symtomen? Ik heb echt nog nergens last van behalve veeel trek in eten.

Liefs juul

<p style="text-align: right;">Hoi Juul! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!  Ik heb af en toe hele pijnlijke borsten en vermoeide ogen, maar voor de rest ook nog weinig symptomen.  Af en toe wel eng als je dan niet zoveel voelt hè?</p>
Ook al zo erg geweest om wat spulletjes aan te schaffen? Haha

Groetjes Lianne

Hoi Lianne en Juul!
Mijn naam is Asia 34 jaar en ben zwanger van mijn tweede kindje!
Heb inmiddels een dochter van alweer 11 jaar.
Ik zou het leuk vinden met jullie contact te houden over de verloop van onze zwangerschap. :)
Met mijn eerste niks van symptomen gehad en bij deze kruimel ben ik ontzettend moe en duizelig. Verder all good!!!
Groetjes, Asia

Hallo!

Gefeliciteerd! Ik ben nu ook 4,5 week zwanger en zal dus begin november uitgerekend zijn! Mijn echo is eind maart, kan niet wachten! Lijkt me leuk om in contact te komen.

Ik heb wel wat kwaaltjes, veel moe, veel honger vooral in ijs en vaak snachts beroerd waardoor ik ook nog eens slecht slaap..

Groetjes Lisanne

jullie ook gefeliciteerd Asia en Lisanne!

wat leuk dat we ook allemaal rond de 4 5 weken zitten.

owhja pijnlijke borsten is wel herkenbaar die heb ik inderdaad ook met vlagen. haha nee hier nog geen spulletjes gekocht. het moet nog echt even binnen komen. moeten de verloskundige ook nog bellen, dit willen we volgende week  gaan doen. wel komt er volgende week donderdag al iemand van moeders voor moeders langs waar ik graag aan mee wil doen.

he bah lisanne dat zijn geen fijne combinatie's moe en ook nog eens misselijk snacht's. hoop dat het misselijk zijn snel voor je weg trekt

asia in welke week zit jij momenteel?

Liefs,

Juul

vind het soms ook wel eng dat ik mijn verder totaal niet zwanger voel.

Dankje Juul.
Het is zeker niet fijn die combinaties, maar weet dan in ieder geval wel zeker dat ik zwanger ben. Ben wel heel voorzichtig nu, bang dat het nog verkeerd kan gaan.

Ik heb nog geen spullen gekocht, maar ben al wel aan het kijken. Wil het al wel kopen, maar wacht even tot eerste controle. Ik word al wel overspoeld met ideeen voor spullen door mijn moeder, haha. Zelfs al rompers van haar gekregen.  Lange leve een blije oma! :)

Liefs

Jaa hier zijn wij (ik) ook heel voorzichtig.

Ook nog niks gekocht, denk dat wij dit inderdaad ook pas gaan doen na de eerste controle.

wat leuk dat je moeder z'n blije oma is! hier hebben we het nog aan niemand verteld. dit willen we ook pas doen na de eerste controle om eventuele teleurstelling te voorkomen. en omdat ik het zelf nog niet zo goed besef.

Terug
Bovenaan