Uitgerekend in november

Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's!!
Vind het Fijn om te lezen hoe ieders bevalling een beetje is verlopen. Zo zie je maar dat het echt bij iedereen anders loopt!
Onze Marinthe is vandaag alweer 3 weekjes oud en ze doet het heel erg goed!
Succes voor iedereen die nog aan het wachten is! Laatste dagje november dus baby's.. laat jullie maar snel horen!! ? 

Laatste dagje november.. van harte gefeliciteerd met kensi, fijn ook dat t niet lang duurde! Erg leuk om alle verhalen te lezen! Eefje is bijna 4 weken nu en is meestal heel zen, hoewel ze soms last heeft van krampen.. dat moet over een week of 2 minder gaan worden! Wel bijzonder hoe je leven verandert met een kindje he..

Gefeliciteerd weer voor degenen die bevallen zijn!
Ik ben met 38 weken ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk. Als ik er zo achter af op  terug kijk, Fedde is nu ruim 3 weken, dan vind ik  het allemaal toch wel reuze meevallen! Op dat moment natuurlijk niet maar ik kijk er nu op een hele fijne manier naar terug en zo snel gegaan ook. Je merkt dat dan ook aan het herstel dat dat veel sneller gaat!
Veel  succes met de laatste loodjes!

Postte ik de 29e nog een berichtje over eventueel strippen, ligt er zo'n 25 uur later een baby op mijn buik! Heb een erg heftige bevalling gehad: 22:30 had ik 3 cm ontsluiting, 01:04 is onze Daan geboren. Deze 2.5 uur waren bijna elke seconde gevuld met extreme rugweeen... maar toen hij er eenmaal was, was alles goed :)
Ik denk dat dit het laatste berichtje in dit forum zal zijn, maar aan iedereen die dit leest: veel geluk en liefde toegewenst!

Gefeliciteerd allemaal!! wat fijn om te lezen dat de meeste nu wel bevallen zijn!
Zelf ben ik nu 41 wkn... nooit verwacht dat het een december kindje zou worden!
Vanmiddag gestript! Voel helaas nog niets... Baarmoeder was ook nog niet helemaal rijp maar had wel 1 cm ontsluiting omdat dit ons vierde kindje is!  
Nog meer mama’s die uitgerekend in nov waren en in spanning wachten?

Gefeliciteerd met Daan! Dat is zeker heftig in 2,5 uur!  Lekker genieten nu.
Ik denk dat de meeste nu wel bevallen zijn. Of actief in het december forum.. ik dacht zal nog eens kijken of er nog wondertjes zijn geboren.
Benjosiem, veel succes! Bij mij had strippen ook weinig tot geen effect. 

Klau gefeliciteerd met de geboorte van Daan! Jeetje in 2,5 uur tijd dat moet wel heftig zijn geweest.. 

Benjosiem inmiddels al bevallen? 
Ik heb veel mensen gehoord waarbij strippen weinig tot geen effect had, daarom had ik zelf al besloten mocht het nodig zijn dan doe ik het niet.. ook omdat het erg vervelend schijnt te zijn

Nog even kijken of er nog wondertjes geboren zijn. Proficiat. Voor de wachtenden, heel veel succes en lang kan het nooit meer duren. Doe waar jullie je goed bij voelen. Ieder lichaam werkt anders. 

Terug
Bovenaan