Uitgerekend in november

Ik wilde ook graag wachten met vertellen tot 1e controle, maar mijn vriend was zo blij dat hij gelijk naar zijn ouders wilde om het te vertellen en daarna ook aan die van mij. Wij hopen dat het goed blijft gaan en anders hebben we extra steun nog aan hun.

Kan echt niet wachten tot eerste controle!

Omdat het bij ons gepland was hebben we al meteen dit weekend onze naasten verteld. Iedereen blij natuurlijk hihi
Ik word juist wakker s nachts om te plassen en misselijk ben ik als ik in ochtend nog niks heb gegeten. Bah!
Wat leuk dat je al eind maart al echo hebt! Dat moet ik me ook meteen regelen! Kan niet wachten!!!! Morgen vroeg wel even huisarts, want ben allergisch voor foliumzuur. En dat is echt balen nu ik zwanger ben!

Xx

Lisanne, wel leuk dat ze het nu weten en je er vrij over kunt praten.

wij moeten ook erg op onze tanden bijten om niks te verklappen. het is wel gepland maar ze weten niet dat we er mee bezig waren

owhnee wel asia, dat lijkt mij erg lastig. hopelijk heeft de arts iets anders waardoor je toch voldoende binnen kunt krijgen.

Oh vervelend Asia dat je allergisch bent voor folium, hopelijk heeft de huisarts een oplossing daarvoor!

Juul, dat wordt wel een leuke verrassing als je het verteld, zeker als je ook nog echo's of iets er bij hebt!

Bij ons was het ook wel gepland, alleen het enigste wat lastig word is dat ik nog student ben, maar hoef nog maar korte tijd en mag zelf mijn route bepalen gelukkig.

hoi lieve meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hier ook een positieve test afgelopen zondag! Volgens mijn berekening zou het 8 november worden. Vindt het toch weer super spannend allemaal!

Ik ben Ellen, 31 jaar, moeder van mark 1 jaar.

Ik heb ook nog niks gekocht (ook nog niet over gedacht). Waarschijnlijk ook omdat ik (nu nog) denk dat ik het meeste wel heb liggen van Mark.

Ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders, nog geen afspraak gemaakt met de verloskundige.

Hoi

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben nu ooklaar ongeveer 5 weken zwanger. Dus begin november uitgerekend.  Ik vind het ook allemaal erg spannend of het allemaal goed gaat.  Heb namelijk ook last van een traag werkende schildklier.

Groetjes jody

ellen en Jody ook gefeliciteerd!

Ja het zal zeker een leuke verrassing voor ze worden. word voor mijn schoonouders hun eerste kleinkind.

asia, ben je ook allergie's voor de natuurlijke vorm van foliumzuur? anders is dat misschien nog een idee?

he ellen dan zijn we rond de zelfde dag uitgerekend, ik ben 9november uitgerekend als ik het goed berekend heb. En wat goed dat je je voor moeders voor moeders hebt aangemeld! hier komt volgende week donderdag een consulent langs om het e.e.a er over uit te leggen

spannend allemaal jody, kan je daarvoor niet vervroegd op contole bij de verloskundige?

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal,  nieuwe mensen; van harte met de zwangerschap!  Grappig dat er al zoveel reacties zijn. Wie slikt hier trouwens ook medicatie tijdens de zwangerschap? En hebben jullie eerdere ervaringen hiermee?</p>
<p style="text-align: right;">Groetjes Lianne</p>

Terug
Bovenaan