Uitgerekend in november

Hallo,

Ik slik geen medicatie en heb er ook geen ervaring mee. Dit is mijn eerste.
Hebben jullie dat ook dat jullie aan het bedenken zijn wat het word? En willen jullie het weten? Ik wil het wel weten en denk steeds dat het een meisje word haha.

Dank jullie wel.

Ik gebruik geen medicijnen. Tijdens de zwangerschap van de eerste kreeg ik wel veel last van maagzuur, daar heb ik toen (veel) maalox tegen geslikt.

Wat voor medicijnen heb je nodig dan? Ik zou het in ieder geval even overleggen met de huisarts.

Wij willen niet weten wat het wordt denk ik.

HoI
<p style="text-align: center;">Ik wordt wel extra in de gaten gehouden moet elke 4 weken bloed prikken om te kijken of de waardes goed zijn. Ja Lissanne ik slik medicijnen tegen een trage schildklier.</p>
<p style="text-align: center;">Ik moet over 3 weken naar de verloskundige en ook over 5 weken. Moeten jullie dat ook?</p>
<p style="text-align: center;">Wij willen wel weten wat het wordt.</p>

voor mij is het ook de eerste en hier ook geen ervaring met medicatie.

wij zijn zeker aan het denken wat het word. hebben allebei het gevoel van een jongen. we willen het overigens niet weten.

wel zijn we ookal over namen aan het nadenken, paar phoe he wat is dat lastig.

Je kunt kijken bij de chinese geslachtskalender.  Bij veel mensen uit mijn omgeving klopte het. Wij zijn het over de meisjes namen al eens haha.  Zijn jullie ook bang voor een miskraam?

jaa de chinees geeft een jongen aan, maar ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegt.

ben voor een miskraam eigenlijk niet zo bang. nu wel nog wat angstig richting de eerste echo of alles goed zal zijn, maar denk dat het daarna wel weg trekt. ik ben wat dat betreft heel  nuchter. als het een miskraam word, dan heeft het voor ons zo moeten zijn. en zo niet dan zijn we heel blij met de kleine die er dan is.

Hoi allemaal,

Uiteraard allemaal van harte gefeliciteerd met deze prille zwangerschap.

Zelf ben ik nu 4,5 week zwanger van mijn 2e kindje, en zou 6 november uitgerekend zijn.

Ik vind het leuk om contact te houden met dames die even ver zijn, en we dingen kunnen delen.

Ik ben zelf al behoorlijk misselijk s morgens, heel de dag moe en ontzettend zere borsten. Terwijl ik dit niet bij mijn eerste zwangerschap heb gehad

Groetjes

HoI,

Ja met een trage schildklier moet je haast wel medicatie slikken inderdaad. Ik slik zelf antidepressiva; al 6 jaar. Al 2x geprobeerd te stoppen maar dan krijg ik gelijk binnen een maand een ernstige depressie terugval. Dus ik moet helaas wel blijven slikkende gedurende heel de zwangerschap. Heb er al 6 gehad en ik ben 26, dus tellen uit je winst haha. Al meerdere gesprekken gehad maar ze achten het veilig.

Ik denk zelf een meid!  Maar een jongetje is ook superleuk uiteraard!

Ik ga die Chinees geslachtskalender eens uitproberen.  Kijken wat die zegt haha.

Ik ben wel een beetje bang voor miskramen.  Gewoon het idee denk ik.

Terug
Bovenaan