Uitgerekend in november

Ik zou niet teveel 50 halen hoor, mijn meisje is geboren met 51 cm (3220 gr) en kon het maar kort aan. 56 is ruim maar ik sla de mouw gewoon om, of broekspijp, dan heb ik er iig langer lol van.. zonde als het maar 3 keer aan kan! Maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot je kindje is, of je het langer kan gebruiken of niet..

Ik ben vanaf vandaag ook wachtende; vandaag is de uitgerekende datum. Gisteren avond iets vaker een harde buik en vandaag lijkt de baby wel nog wat meer ingedaald. Geeft dan even hoop dat het begint, wat dan niet zo is ;) Ik begin overal wat meer op te letten, maar het gaat nog heel goed. 

Bedankt Stepw mijn man zei al als t te weinig haal ik zo bij, dus denk dat we dat doen?
Vandaag 41 weken en nog wachtend, weet af en toe niet meer wat ik met mezelf aan moet.... zal hij zelf komen? Is inleiden slim? Voel ik hem genoeg? Ga zo maar door..... maar da zal er wel bij horen haha 
Ff spuien helpt ook al?
Fijne zondag nog allemaal en succes met de laatste loodjes!

Hoi mama's
Vanmorgen om 10:36 uur bevallen van ons meisje genaamd Kensi.
Om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken, daarna aan de weeenopwekkers. Met 3cm ontsluiting.
Zo'n 2 uurtjes later zat ik op 5cm. Voordat ik mocht persen heb ik meer dan een half uur lopen krijssen dat ik moest persen.  Ik zat in een flinke weeën storm. Uiteindelijk gekeken en zat ik op 9cm.
Laatste cm is tijdens het persen weggedrukt door de vk. Geen scheurtje niets, dus zonder hechtingen erdoor gekomen 
Het was een bevalling van zo'n 3 en half uur. Heel snel dus, helemaal met inleiden. 
Volgens mijn man heb ik mij netjes gedragen (lees niemand uitgescholden) van binnen heb ik iedereen in de kamer vervloekt haha. 
We blijven nog een nachtje in het ziekenhuis, ze is met haar 3905 gram iets te zwaar en wordt voor iedere voeding op suiker geprikt. Ze waren net heel netjes. Blijft het zo dan mogen we morgenochtend naar huis. 
Oh ja ze is 51cm 

@Cloewja, Gefeliciteerd met Kensi! Fijn dat het zo snel en soepel verlopen is! Succes komende dagen met wennen aan elkaar :)
@itsaboy, lijkt me iedere lastig wat te doen als je over de 41 weken heen bent. Hopelijk komt de kleine snel uit zichzelf!
Succes aan allen die nog wachten, en heb vertrouwen in je eigen lichaam 

Gefeliciteerd alle mamma's! 

Ik zit inmiddels op 40+5. Baby was met 38 weken ingedaald maar is nu weer omhoog gekropen... waardoor ik 's nachts weer erg last heb van maagzuur. Lichamelijk kan ik verder gelukkig alles nog zoals voorheen (behalve dan dat mijn buik soms in de weg zit haha). Nesteldrang heb ik overigens totaal niet gehad, ik hoorde van iedereen in mijn omgeving dat dit vanzelf zou komen, maar niet dus, zijn er meer van jullie die dit niet hebben gehad? 
Zaterdag gaat de verloskundige een poging doen tot strippen, als dit niks uithaald wordt er maandag een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. Ik hoop dat onze zoon snel van zich laat horen, want heb totaal geen zin om ingeleid te worden... 
Voor alle mede wachtenden: succes nog even!

Terug
Bovenaan