Uitgerekend in Oktober 2022

Zo verschillend hè die kwaaltjes van iedereen. Ik heb al sinds week 3 last van misselijkheid en sindsdien zijn er maar 2 dagen geweest dat ik niet heb moeten overgeven. Merk dat mijn lichaam er wel goed klaar mee is. Ook veel last van vermoeidheid. T is allemaal heel vervelend maar ergens ook wel weer een fijne houvast dat je merkt dat er genoeg gebeurt in je lichaam. 

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!

Ik ben rond 29 oktober uitgerekend. Voor ons is het ons tweede kindje en tweede zwangerschap, maar ik vind het wel spannend of het allemaal goed gaat. Nog even wachten tot de eerste afspraak bij de verloskundige (24 maart).

Geheim houden vind ik wel lastig. Zeker omdat ik met vrienden een weekendje weg ga binnenkort en ik erg moe ben. Benieuwd of ze het door hebben!

Succes allemaal met afwachten en mooie zwangerschap gewenst!

hier een mooie echo gehad. Vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger.
Uitgerekend 16 oktober. Kan natuurlijk nog veranderen met de termijnecho die heb ik 31 maart. nu eerst maar is even genieten dat alles goed was ❤️

Hee allemaal,

Ik heb afgelopen woensdag mijn 1e echo gehad en ik dacht 7 w 1d te zijn, volgens de meting was het 7w 2d. En een heel goed kloppend hartje gezien! Met 10 weken al de termijnecho gepland staan dus dan zal ik wel horen of dat nog klopt! En of de uitger datum nog op 18 okt blijft staan.
Ik heb ondanks de gemberpilletjes van etos toch emesafene moeten regelen bij de huisarts (in overleg met de vk) omdat ik maar bleef overgeven. Ze werken wel maar dat vleugje misselijkheid zit er nog hoor! Komende week is mijn vakantie voorbij en heb ik een week met ouderavonden, best spannend omdat ik nu echt een week mn rust nodig heb gehad. 

Succes allemaal met de kwaaltjes! (En geniet ervan als je die niet hebt, best jaloers! Hoewel t ook wel een teken is dat t goed zit natuurlijk..)

We zijn nu 8 +4 en uitgerekend op 14 oktober van ons eerste kindje! Op 1 maart hebben we de eerste echo gehad en 22 maart mogen we weer!! Spoel de tijd maar even door!
Wel ontzettend last van misselijkheid vooral in de ochtend, en ontzettende darmpijnen..

Ik heb afgelopen donderdag nog weer een echo gehad, ten opzichte van de woensdag week daarvoor was het precies 1 week + 1 dag gegroeid. Verloskundige was er wel tevreden over. Ik blijf een beetje bang dat het weer misgaat en kan er nu nog niet echt van genieten... Hopelijk over een paar weken.
Merk wel dat ik bij mij op het werk niet in de personeelskamer kan komen, al die koffiedrinkende collega's, vind het zo stinken, haha. En avondeten bereidt mijn vriend nu, want de geur van eten vind ik ook nogal vies... 

Volgende week maandag weer een echo. 

Hallo dames!
Ik ben inmiddels 7 weken en 6 dagen zwanger vandaag! Na twee miskramen nu al twee keer een kloppend hartje mogen zien (6.1 en 7.2 en do mag ik weer bij 8.2). 
Is er voor deze ronde ook een whatsapp groep of vinden dames het leuk om elkaar via instagram te volgen??
Liefs!

Terug
Bovenaan