Uitgerekend in Oktober 2022

Spannend allemaal zeg! Ik vlieg ook echt alle kanten op wat betreft emoties. Eerste echo 8 maart, lijkt nog een eeuwigheid te duren.
Hebben jullie trouwens gehoord van Moeders voor Moeders? Je levert je urine in, zodat ze er hormonen uit kunnen halen om anderen te helpen zwanger te worden. Is recent een negatief artikel over verschenen, maar ik heb hierover hele goede uitleg gekregen, dus als je hierdoor twijfelt, kan je er info over vragen. :) Ik heb me vandaag aangemeld, ben benieuwd. (Trouwens geen promo praatje dit, maar vind het gewoon mooi)

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen en @maedsche wat fijn van de echo! Hier ook aan het aftellen voor de eerste, volgende week.

MoedervoorMoeders vind ik nav artikel een lastige. Mooi om te lezen dat je er na info toch weer een goed gevoel bij hebt, inspireert mij weer ;-) :).

Merk zelf trouwens dat wachten idd heel lang duurt en aan andere kant het wachten ook wel went en vertrouwen aan lijf geven ook wel weer lukt. Maar het is een rollercoaster. Zal de hele zwangerschap misschien ook wel blijven (en na de komst van een kindje;-)), bedacht ik me. Maar hopelijk beginfase het allerspannendst, ook omdat het nu nog niet echt gedeeld is met omgeving (twee vrienden uitgezonderd). Afleiding die niks met zwanger of lijf te maken heeft helpt mij trouwens ook goed.

Ook ik vandaag een kloppend hartje gezien! 7 weken. Voor nu 18 maart termijn echo. En 11 oktober uitgerekend, maar dit kon nog veranderen bij de termijnecho!!

Op 7 februari een positieve test in handen, 4 maanden na 1e miskraam. Kreeg ik op maandagavond de 14e opeens helderrood bloedverlies en is de hele week zo af en toe op die manier doorgegaan. Ik gaf de moed alweer op en was zo bang voor een 2e miskraam. Ik zou 2 maart pas eerste echo hebben, maar vorige week vrijdag al een echo gekregen, toen was er toch een vruchtzakje en dooier te zien en gisteren toch een kloppend hartje. 
Volgens de meting was het 6 weken + 1, en zou volgens arts 6 +3 moeten zijn, dus ze was wel tevreden. Ik mag me nu gaan aanmelden bij verloskundige. 

Gefeliciteerd ook weer voor alle nieuwe meiden! Leuk zo'n steeds groter groeiend groepje oktobermama's! 

moeders voor moeders bij 2 vorige zwangerschappen gedaan en nu bij deze derde een keer niet. Vond het wel een gedoe en wil niet dat omdat het bij de voordeur staat mensen zien dat ik zwanger ben haha ? maar de baddoek die je ervoor krijgt is echt fenomenaal!!! Dus ik zou vooral zeggen: DOEN!! 

verder was het feest vandaag, want de eerste keer echt overgeven is weer een feit.. hoop dat het deze zwangerschap geen 20 weken duurt..... 
nog 1 week en dan de echo, #wachtenduurtlang

Ohh goed om te lezen dames! Altijd fijn dat goede nieuws in die onzekere weken. 
Hier ook echo gehad, mooi kloppend hartje en op schema. 17 maart termijnecho ?

Terug
Bovenaan