Uitgerekend in Oktober 2022

[quote quote=10530357]We hebben 2 jaar mogen wachten maar eindelijk is het zo ver. We zijn rond 6 oktober uitgerekend. Over twee weken een eerste echo. Wat is dit bijzonder en spannend. Zo leuk!![/quote]
Ahh zo fijn! Bij ons heeft het ook een paar hele lange jaren geduurd. Ik duim voor ons dat alles goed verloopt!

Hi Dames. Ik moest gister naar de verloskundige ivm pijn links in m’n baarmoeder, ze wilden even een check doen. Alles is gelukkig goed en gister 6+5 zwanger en een kloppend hartje gezien! Wilde ik even met jullie delen. Spannend voor alle meiden die nog even moet wachten op de echo!!! Lekker bezig blijven, dan gaat de tijd snel ?

[quote quote=10531046]Rond 13 oktober uitgerekend, 3 maart de eerste echo. Duurt laaaang!![/quote]Een vroege echo Geerke.
Je kan deze altijd zelf vragen bij verloskundige in NL. Zonder medische indicatie moet je hem alleen vaak zelf betalen omnabij 35 euro?

Hi allemaal, Ik ben op dit moment 4.6 wk zwanger =) Na 3 jr behandeling in 't ziekenhuis. Uitgerekend op 16-10-'22 ♡  

Eerste echo met 7 wk op 1 maart 

Lieve allemaal, gefeliciteerd met alle prille zwangerschappen, wat mooi voor iedereen en een beetje extra mooi voor degene die er lang op hebben moeten wachten, of na een behandeling! ♥️

Ik heb vanmorgen positief getest, kan het nog niet helemaal bevatten! Zijn 8 maanden bezig geweest en ik weet dat dat erg meevalt, maar vond het toch heftig!
Ik ben 4 wk + 4 dgn zwanger, uitgerekende datum 20 oktober.
Heel veel geluk gewenst allemaal!!

Hallo allemaal,

Ook eindelijk een positieve test in handen na bijna 2jaar wachten en waarschijnlijk rond 21 oktober uitgerekend. Spannend! Nog even afwachten wanneer de eerste echo plaatsvindt. Gefeliciteerd allemaal!

Dag dames! 

Ik ben nu 6.6w zwanger van tweede kindje. Uitgerekend op 5 oktober. Ons eerste zoontje is van 16 oktober, wellicht nog een oktoberkindje! 
22 feb echo, heb al ene in het ziekenhuis gehad ivm eerdere bbz, heel licht kloppend hartje gezien!! 
Succes dames de komende tijd, ik volg graag mee. 

Terug
Bovenaan