Uitgerekend in Oktober 2022

Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Leuk dat er steeds een paar van ons bij komen, meer oktoberkindjes ?.
Pff ik heb al de hele dag steekjes af en aan in mijn onderbuik. Zeker omdat ik vorige maand na 2 dagen overtijd toch ongesteld werd vind ik dat toch wel even spannend. Maar toen had ik nog geen positieve test en nu al een heleboel, haha! Heb dit weekend niet getest. Leek me na 6 dagen positief wel duidelijk ?. Spannend hoor... morgen weer werken na een week corona, weet niet zo goed wat ik moet zeggen als collega's merken dat ik niet zo lekker ben! (Ze weten dat t allemaal niet lukte met zw worden).

@JufElisa, je hebt Corona gehad? Kun je dan niet gewoon zeggen dat je je nog niet 100% voelt daardoor? 
Lijkt me de meest logische verklaring nu! 

Hi allemaal, ik ben waarschijnlijk rond 19 oktober uitgerekend. Erg spannend, vorig jaar 2 miskramen gehad waarvan 1 geëindigd met 3 cystes op mijn eierstokken. Deze zijn gelukkig helemaal weggegaan maar de kans dat ze weer gaan groeien is aanwezig nu mijn lichaam weer HCG aanmaakt.
We hebben al een dochter van 2.5 jaar.

1 maart hebben we de 1e echo.

Hier zeer onverwachts zwanger van derde kindje. We weten het nu 1 week. Eerst gedacht over laten weghalen, maar gisteren onze eerste (vroege) echo gehad n.a.v. overweging abortus. Kiezen we er toch voor om het kindje te laten komen.
Er was nog maar heel weinig te zien, één megapixel in een vruchtzak, waarvan Heeeeel licht het hartje klopte. 3 maart de tweede echo. Hopelijk zien we dan iets meer. 

voor nu op 5 weken gezet, dus uitgerekende datum rond 16 oktober. 

Ik weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben van m'n eerste, mijn partner heeft al twee kinderen. Uitgerekend op 10 oktober, eerste echo op 1 maart! Kan niet wachten :)
Vannacht sloeg de misselijkheid voor het eerst toe... En heftig, nu net wat crackertjes op. Hopelijk trekt het weg voor het werk, we willen het nog even voor onszelf houden. 

Hey iedereen! 
Ik ben uitgerekend 6/10 en heb sinds gisteren geregeld met momenten hevige buikkrampen. Ik herinner me dit totaal niet van bij m'n eerste zwangerschap. Heb wel niets van bloedverlies, maar maak me toch wel zorgen.. 1/3 pas de eerste echo, dus nog 2 weken wachten. 

Hi,

Hier ook zwanger van ons 2de kindje. Vorige week vroege echo gehad en 2 vruchtzakken te zien waarvan 1 mooi met dooierzak en de andere (nog) leeg. Was begin 5 weken zwanger en mag vandaag terug komen maar nu toch wel heel erg bang voor een miskraam (voor ons eerste kindje 2 miskramen gehad) meer dames die eerder een miskraam hebben gehad en zo bang zijn?

Terug
Bovenaan