Uitgerekend in Oktober 2022

Hee Gebruiker10380226,
Ik heb al een hele tijd steekjes / buikkrampen. Volgens de verloskundige is dat al bandenpijn en heel normaal. Op zwangerschaps sites lees ik ook dat dit een symptoom is van de eerste (en laatste) weken. Maar als het je niet lekker zit zou ik gewoon even de vk bellen en overleggen!

Hey allemaal!
Uitgerekend op (waarschijnlijk) 8 oktober van ons eerste kindje en eerste vroege echo gepland op 1 maart..
Deze week Corona opgelopen en vind het toch wel erg spannend..
ik herken ook de menstruatie achtige krampen als symptoom en ben echt mega moe!
Allemaal nog even in spanning voor de eerste echo dus! Fijn om dit met elkaar te delen?

Hi dames!
Ik ben even benieuwd. Afgezien van menstruatie achtige krampen af en toe en gevoelige borsten heb ik eigenlijk helemaal geen symptomen. In week 5/6 was ik een beetje moe. Ik ben nu 7+4. Ik ben niet misselijk, niet meer echt moe, met m’n geur is niks veranderd. Nog meer dames die mazzel hebben net als ik haha? Wel vorige week met 6+5 weken een kloppend hartje gezien dus alles zit goed ?

Hier ook af en toe wat krampen en echt best wel moe al. Herken ik wel van de vorige zwangerschap, hoewel het daar met 6-7 weken erger werd inclusief misselijkheid. Hopelijk blijft me dat dit keer bespaard haha.
Vind dat de dagen tot de eerste echo echt voorbijjjjj kruipen, pfff...
Zijn er overigens dames die het al vroeg verteld hebben bv. aan een speciaal persoon?

Hi, hier 28-2 een eerste vroege echo. Vermoed dat ik nu 5+5 weken zwanger ben. Erg moe, misselijk en ook last van lage rugpijn bij het wandelen. Broeken gaan absoluut minder goed dicht of niet :’). Voelt alsof ik het aardig te pakken heb, maar zo te lezen wel herkenbare symptomen. Twijfel soms wel of ik niet al langer zwanger ben, vanwege ‘ felle ‘ zwangerschapstest vorige week en een ongewoon lange cyclus gehad in december. Maar toch echt wel ongesteld geweest begin januari, dacht ik zo.
Wij hebben het nu aan 2 goede vrienden verteld. En jullie?

Terug
Bovenaan