uitgerekend in september 2015

Ja, de tijd gaat inderdaad langzaam.......! Gefeliciteerd allemaal! @nieuwemama: inderdaad heel herkenbaar, zelfs bij de tweede opnieuw zenuwen of ik allemaal wel kon/wist. Maar echt niet nodig! De kennis en de inkopen zijn wel het laatste wat belangrijk is; jouw band met het kleintje betekent alles, de liefde geven, de rest komt pas later :)

Ha dames. Spannende nacht achter de rug. Gisteren klein beetje bloedverlies gehad. Verloskundige gebeld. Kan alle kanten op gaan. Maar wat een onzekere tijd zeg! Over ruim n week pas eerste afspraak. Iemand hier ervaring met bloedverlies?

Hier begon gisteren avond t bloedverlies.. We hadden een feestje en op de wc schrok ik me rot, leek wel of ik ongesteld was geworden, zoveel bloed. Wist dus meteen hoe laat t was, vanochtend weer steeds bloedverlies en echt hele grote stolsels verloren. Heb nog geen vruchtje uitkunnen herkennen, dus ben bang dat alles er nog niet uit is. Ik was nu 9 weken..
Iedereen fijne zwangerschap en hopelijk mag t bij jullie allemaal wel goed gaan! Nieuwemama; ik duim voor je!

Hallo allen Ben begin september uitgerekend en is mijn 2de zwangerschap. Mijn eerste is Merve en zei is 6 jaar. Bij de eerste had ik geen zwangerschapkwaaltjes maar bij deze ooooohhhh heel erg( alles wat je kan bedenken bij die kwaaltjes). Dit noemen ze zwangerschapkwaaltje puffff.iedereen heel fijne zwangerschap

Jeetje wat spannend nieuwemama ...
Hopelijk valt het allema mee, hoeveel wkn ben je nu?

Wat een naar bericht vissen ...
Ik ben nu bijna 8 wkn onderweg... Hebben zaterdag een echo .. Ik vind het allemaal ook erg spannend ! Toch even afwachten of we een goed kloppend hartje hebben.

@Vissen wat verschrikkelijk naar voor je! Ik leef met je mee. Heel veel sterkte!

Hier vandaag oud bloed(sorry voor de details), had de verloskundige ook voorspelt. Ik moet gewoon afwachten maar dit is redelijk moeilijk met dat bloedverlies erbij. Probeer maar heel actief afleiding te zoeken en niet teveel op internet te kijken..
Zit in mijn 8e week; dus 7 weken en 4 dagen ongeveer. Ook uitgerekend dat ik vandaag eigenlijk ongesteld had moeten worden.
Ik weet t niet meer hoor. Ga maar eventjes een boek lezen.

Kan me voorstellen dat je even nergens anders meer aan kan denken nieuwemama. We lopen zo goed als gelijk, ik ben nu 7 wkn en 5 dgn...
Heb je nog wel zwangerschap symptonen ? Of niet gehad(kan ook) ?

Ik hoop het beste voor jou en jullie kleine kindje !

Terug
Bovenaan