uitgerekend in september 2015

Ja wel symptomen gehad. Pijnlijke borsten, heel moe en misselijk. Die klachten zijn nu zo goed als weg. Soms beetje misselijk nog. Ook dat kun je weer op twee manieren uitleggen..

Wat leuk dat we gelijk lopen @603615! Ik hoop heel erg dat wij een kloppend hartje horen volgende week dinsdag!!!
Heb je zaterdag al een echo? Fijn zeg! Ga je dan ook naar t hartje luisteren? Of heb je al je eerste afspraak gehad bij de verloskundige?

Ja ik duim ook voor jullie kleintje!
Ik heb As zaterdag pas de eerste afspraak bij de verloskundige. En kon er voor kiezen of ik dan een echo wilde of niet ( moet deze wel zelf bekostigen dan, maar die €35.- vind ik dat wel waard ) ik hoop dan dus een kloppend hartje te zien en te horen.

Kan je ook niet nu alvast een echo krijgen? Zeker met jullie achtergrond ... Dan lijkt me dat niet meer dan normaal. Nu zit je zo in onzekerheid

Ach Vissen, wat een ontzettende tegenvaller!!!!!!!!! Echt, echt heel erg vervelend!!Wij hebben tussen onze zoontjes ook een miskraam gehad met 8 weken, en het lijkt voor mij op een heel prachtig cadeau wat je net gekregen hebt en heel erg blij mee bent, wat je vervolgens weer afgepakt wordt. En je wou het zo graag! Ik hoop dat een nieuwe zwangerschap niet zo lang op zich laat wachten! En een tip: vertel het anderen. Ik kreeg veel herkenningsverhalen en begrip, nadat ik het wat meer familie en vrienden vertelde (pas na een half jaar ofzo). @nieuwemama: gelukkig kan het nog steeds 2 kanten op! :) Zolang het niet grote stolsels zijn, kan het ook gewoon een innestelingsbloeding of bloedvaatje zijn. Hopelijk niks bijzonders!! Sterkte met afwachten :-( Bevestiging zou nu wel heel fijn zijn!

Ik heb vandaag met 7,5 week al een intake bij de verloskundige gehad. Ik heb 1,5 jaar geleden eenmalig een epileptisch insult gehad, waar ik nog steeds medicatie voor slik. Ik had voor de zekerheid even de neuro gevraagd naar bijzonderheden, en nu wil hij dat ik via de poli zwangerschap in het ziekenhuis vervolgd wordt.... :-( Ik heb m'n eigen verloskundige gebeld en zodoende vast een gesprek. Hopelijk wordt ik door het zhs snel weer terugverwezen naar mijn eigen verloskundige, ik wil echt niet bij de gyn blijven!! Dus daar ga ik me even hard voor maken :) Ik heb een hekel aan al dat ziekenhuisgedoe!

Het leven is hard, dit is mn 3e miskraam. En heb 3 gezonde kinderen, gelukkig! Bedankt voor de lieve woorden. Ga t morgen ook wel op mn werk vertellen, vind ik wel belangrijk. Hopelijk jullie allemaal goede echo's!!

Hallo allemaal! Hier ook midden/eind september uitgerekend! Dit is onze eerste zwangerschap :)
en ooooo wat is het spannend! Ben op dit moment 7 weken en 2dagen!
volgende week vrijdag de eerste echo

Terug
Bovenaan