uitgerekend in september 2015

Dank je wel Wieteke83!

Het blijft geweldig om het hartje te horen. Ik heb alleen maar echo's gehad tot nu toe. 7 april mag ik het hartje gaan horen.
Ik kan niet wachten op de 20 weken echo, dan weten we het geslacht en kan ik beginnen met de babykamer. Ik duim voor een meid aangezien ik al 3 knullen heb. Beetje hypocriet misschien
 
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Al op de helft. Wij willen niet weten wat het geslacht is van onze kleintje.
Wij zijn al begonnen met de kinderkamer. We gaan iets met dieren en/of sterren doen.
 
20 weken echo was helemaal top. Was weer prachtig om te zien. Hebben het filmpje gekocht. Kunnen we thuis lekker nagenieten.

Hoe is het met iedereen?
 
Hallo allemaal!

Hier gaat alles goed!
20 weken echo was in orde en de kleine beweegt zich veel!
al zei de vk dat ik het minder snel zou voelen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt..
nou ik voel hem toch behoorlijk goed!!
het is echt een heeeeel apart gevoel,
ook wanneer hij zich draait..
heb je ineens een hele bult op je buik haha..
ik heb gelukkig geen kwaaltjes meer..
alleen rugklachten spelen nu op door het aannemen van een andere houding..

Maar al met al mag ik niet klagen!
kan nu al niet wachten om de kleine in mijn armen te mogen hebben!
 
Nog 7 weken. Het begint al zwaar te worden. Veel last van harde buiken (doe teveel), probeer op tijd te ontspannen, maar vind het moeilijk (nesteldrang is hoog). We zijn verder er helemaal klaar voor. De kleine denk ik ook, volgens mij is het al ingedaald, dat weten we volgende week zeker, dan hebben we de laatste echo.
 
Hoi dames,

ik had me in het begin aangesloten bij de oktober groep omdat ik met 8 weken nog in oktober was uitgerekend maar met 12/20 weken echo is dit 30 september geworden.

Laatste loodjes voor iedereen , aftellen is begonnen. Leuk !:)

Nu zit ik even met een dilemma vrijdag is mijn beste vriendin bevallen van een meisje met de naam (Maud) die wij eigenlijk voor een meisje vast hadden staan. Nu moeten we opzoek naar een nieuwe naam maar vinden dit erg moeilijk daarom mijn bericht misschien weten jullie iets leuks ? We willen een stoere,korte Nederlandse meisjesnaam die niet in de 10 staat zoals bijvoorbeeld Tess. Vind ik wel een leuke naam maar te bekend. Het kan overigens ook nog een jongen worden omdat we dat nog niet weten maar moeten natuurlijk wel een meisjesnaam hebben.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
 
Vandaag de 37 weken bereikt! Ben ondertussen (ook door het warme weer) een echt michelinpoppetje. Houd veel vocht vast.

Verder ben ik de slijmprop al kwijt en is de kleine een aantal weken ingedaald. We zijn er klaar voor.
 
Terug
Bovenaan