uitgerekend in september 2015

Hoi allemaal, Leuk, allemaal nieuwe moeders erbij!Maar... ik ga helaas afhaken :'-( Onze echo met 11 weken was niet goed,.. het vruchtje bleek niet meer levend en niet groter dan 7 weken gegroeid. Dit is onze tweede miskraam, tussendoor hebben we gelukkig wel twee gezonde zoons gekregen. Een ontzettende leegte nu... Wat gebeurd het toch vaak, ook binnen dit forum.Wens jullie allemaal een hele voorspoedige zwangerschap toe! De meest kritische weken zijn gelukkig bij de meesten inmiddels voorbij. Ik hoop me weer een andere x aan te mogen sluiten op het forum... Groetjes.
 
Mama-3, wat vervelend om te moeten lezen dat t bij jullie ook mis is gegaan! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en geef t de tijd om dit verlies ook weer een plaatsje te geven..
Mijn miskraam is ondertussen alweer 4 weken geleden, de hormonen gieren nog/alweer door mn lijf.. Heb ook alweer het nodige baby nieuws voor mn kiezen gekregen. Best heftig, niet dat ik t hun niet gun, maar alles kwam heel snel achter elkaar..
Sterkte!!
 
hoi hoi, wat leuk al die vrouwen die in september uitgeteld zijn. Zelf ben ik in september uitgeteled van een tweeling ( ons 3e en 4e kindje ).de zwangerschap verloopt niet helemaal soepel dus deze zwangerschap maakt me wel heel onzeker en wat angstiger. groetjes
 
Hoi hoi ook is ben uitgerekend in september.
Vind het ook vreselijk spannend. Je hoort zo vaak dat het mis gaat helaas ook hierboven :-(
Het is voor ons de tweede :)
 
Wij hebben morgen de 12 wkn echo.. Ik vind het de hele week al spannend! Ik hoop zo dat alles pluis is en we kunnen genieten van een mooie zwangerschap.
 
Ik mag woensdag eindelijk voor de 12 weken echo. Blijft steeds spannend aangezien ik 2 weken geleden n flinke bloeding gehad en nu nog steeds vloei.... maar tot nu toe groeien de baby's goed.
Succes morgen met de echo!!
 
Terug
Bovenaan