uitgerekend in september 2015

Helemaal blij... Onze echo was goed. Ook de test op chromosoon afwijkingen was gelukkig goed. Een gezond kindje met kloppend hartje.

Ik hoop voor jullie ook allemaal een mooie en goede echo. Het is en blijft een wonder!
 
Hoe is het allemaal? Bij mij zijn bijna alle zwangerschapskwaaltjes al weer over. Ben alleen af en toe nog een beetje misselijk. Bepaalde geuren en vet eten zorgen daar voor. Heb mijn energie ook weer terug. Merk al wel dat vooroverbuigen en bukken al een stuk lastiger gaat. Vanavond ga ik voor de eerste keer naar de zwangerschapsyoga, ben benieuwd.
 
Hi!

Bij mij hier ook alles goed. Gelukkig niet meer misselijk. Vandaag 14 wkn, begin her nu een beetje te zien.. De buik groeit ! Morgen controle bij de vk.
Al met al heb ik niks te klagen en gaat alles heel goed
 
Hallo Allemaal,
Ook ik ben zwanger voor de vijfde keer, het wordt ons vierde kindje. Ben uitgerekend op 24 september. Voor alle zwangere dames heel veel plezier in de zwangerschap!
 
Welkom sillysilly!

Vorige week weer naar het hartje geluisterd, het gaat nog steeds allemaal goed. De 20 weken begint er aan te komen. Nog iets meer dan 3 weekjes.
 
Terug
Bovenaan