Uitgerekend in september 2018

<p>Goedemorgen dames,</p><p>De titel zegt het al.. wie is er nog meer uitgerekend in september? </p><p>Ik weet dat er een Facebook groep is maar ik ben niet actief op Facebook dus dat was geen optie voor mij.</p><p>Het aftellen is begonnen, 19 september uitgerekend. Hoe dichterbij het komt hoe spannender het word. Ik voel de kleine mega goed en merk dat hij eigenlijk helemaal geen plaats meer heeft om enigzins te bewegen. Vandaag mogen we weer op controle en hebben we voor de zekerheid nog een groei echo dus best spannend. Mijn man kan alleen maar voelen hoe de kleine beweegt en heeft in die zin geen 'band' met ons klein wondertje. Hierdoor wil ik alleen maar liever dat ie er snel zal zijn ook al ben ik nu 34 weken. Ik gun uiteraard mijn man ook dit gevoel. </p><p>Hoe staat het ervoor bij jullie? Hoe is het met.de kwaaltjes? Lekker he dat het nu eindelijk iets afgekoeld is ook overdag! </p><p>Hoe slapen jullie of beter gezegd hoe slapen jullie niet haha? Mijn buik zit zoooo in de weg.</p><p>Nou hopelijk zit niet iedereen op Facebook maar toch ook op dit forum..</p><p>Liefs ongeduldige mama to be</p>

Nog 45 dagen te gaan! Joehoee! En idd, ontzettend blij dat het eindelijk niet meer zo intens snikheet is, kan er tenminste nog wat werk verzet worden voor de komst van de baby zonder het gevoel te hebben een complete marathon gerend te hebben binnen een uur?

Nog 44* dagen te gaan! Joehoee! En idd, ontzettend blij dat het eindelijk niet meer zo intens snikheet is, kan er tenminste nog wat werk verzet worden voor de komst van de baby zonder het gevoel te hebben een complete marathon gerend te hebben binnen een uur?

Hier ook 34 weken. Gelukkig hele zwangerschap nog geen kwaaltjes gehad. Nu begint wel echt het aftellen. Erg spannend allemaal! Ook erg blij met het weer van nu? Slapen gaat dan toch net iets beter! 

Hier 35 weken zwanger vandaag..
slapen is een drama met dit weer. 
Moet nog wachten tot 13 september maar ik vermoed dat deze niet blijft zitten tot dan.. gisteren dachten we dat de weeen begonnen waren, kwamen om 5 a 6 min. Bleken pittige voorweeen te zijn. Vannacht wel redelijk geslapen nu af en toe ook nog een voorwee. Er was geen ontsluiting dus alles is nog mooi gesloten. Nog 2 weekjes en dan mag het thuis geboren worden..

willen jullie thuis of in ziekenhuis/geboortehuis bevallen? 

Wij hebben voor een geboortehuis/kraamhotel gekozen omdat de voorkeur een bad bevalling is en dit is thuis niet mogelijk. Ook vind ik het een prettig gevoel het ziekenhuis om de hoek te hebben. Het is voor ons anders van thuis naar het ziekenhuis 25 a 30 min rijden dus mocht het niet goed zitten toch best pittig. We moeten veel binnendoor en over drempels voordat we op een doorgaande weg zitten waar doorgereden kan worden. 

Hoihoi
Hier 28 september uitgerekend. Dus 33 weken zwanger
Het begint indd te korte heeeel spannend.
Ik wil graag in het kraam hotel bevallen. Mocht het nog medisch worden door evt pijnstilling of iets is het 1 afdeling naar beneden
 Voelt  toch vertrouwder. 
Slapen gaat opzich  nog wel goed hier.  Wel ontzettend veel last van mn onderrug en bekken. En sinds afgelopen  week ook mn bovenrug en schouders en nek. Komt vast door een verkeerde houding.  Ik weet me namelijk ook geen houding  te geven op bijv de bank.
Verder is de kleine nog lekker  actief en verwacht  dat die nog moet indalen . Maar volgende week weer op controle dus dan zullen ze dat wel kunnen zien??

Ben 22 september uitgerekend en ook geen Facebook dus kom gezellig mee kletsen hier. Heb vanavond weer controle bij de verloskundige en heb een voorgevoel dat ze al aan t indalen is. 
Verder erg blij dat het niet meer zo warm is. Slapen is al een ramp maar gaat nu weer ietsje beter.  Slaap vaak overdag wel een uurtje om bij te komen. En snachts lig ik met een voedingskussen anders wordt ik wakker met zere onderrug / bekken.  
Onze kleine meid trappelt er nog aardig op los en gaat nog wel van links naar rechts. 
Ik ga thuis bevallen als alles goed blijft gaan. We wonen op max 15 minuten van het ziekenhuis,  dus mocht ik toch nog heen moeten dan zijn we er vrij snel. 
Hebben jullie alles al klaar mbt de babykamer?  En gaat de kleine straks bij jullie op de kamer slapen in het begin of meteen in zijn/haar eigen bedje op eigen kamertje?

Terug
Bovenaan