<p>Goedemorgen dames,</p><p>De titel zegt het al.. wie is er nog meer uitgerekend in september? </p><p>Ik weet dat er een Facebook groep is maar ik ben niet actief op Facebook dus dat was geen optie voor mij.</p><p>Het aftellen is begonnen, 19 september uitgerekend. Hoe dichterbij het komt hoe spannender het word. Ik voel de kleine mega goed en merk dat hij eigenlijk helemaal geen plaats meer heeft om enigzins te bewegen. Vandaag mogen we weer op controle en hebben we voor de zekerheid nog een groei echo dus best spannend. Mijn man kan alleen maar voelen hoe de kleine beweegt en heeft in die zin geen 'band' met ons klein wondertje. Hierdoor wil ik alleen maar liever dat ie er snel zal zijn ook al ben ik nu 34 weken. Ik gun uiteraard mijn man ook dit gevoel. </p><p>Hoe staat het ervoor bij jullie? Hoe is het met.de kwaaltjes? Lekker he dat het nu eindelijk iets afgekoeld is ook overdag! </p><p>Hoe slapen jullie of beter gezegd hoe slapen jullie niet haha? Mijn buik zit zoooo in de weg.</p><p>Nou hopelijk zit niet iedereen op Facebook maar toch ook op dit forum..</p><p>Liefs ongeduldige mama to be</p>