Uitgerekend in september 2018

Mijn gevoel zegt inderdaad ook dat we eerst samen met ons 3 als gezinnetje dingen moeten gaan uitvinden. Alle goed bedoelde adviezen en manieren van handelen kunnen handig zijn. Maar wij moeten het uiteindelijk toch doen op een manier waar we ons samen het fijnste bij voelen. Met een kleine uk gaan we toch een nieuwe andere fase in van ons leven, deze moeten we toch zelf gaan invullen. Wij vrouwen hebben de hormonen nog en de papa's in spe hebben straks nog minder slaap waardoor het humeur toch anders zal zijn hihi. De prioriteiten zullen straks toch anders liggen dan nu. 
Het liefste zet ik de tas nu nog klaar, gewoon puur omdat alles nieuw en spannend is en je het niet 'fout' wilt doen. Heb gisteren de enveloppe al geschreven voor de geboortekaartjes. En opgeschreven voor man lief hoe hij de kaartje besteld en de datum/tijd/gewicht moet veranderen. Check check. Morgen de kleertje alvast uitwassen..
Thnx voor het lijstje. Vraagje misschien iets of wat te persoonlijk, maar hoe heb je de maat van de voedingsbh bepaald? Groter dan wat je nu hebt of je maat van nu aangehouden? Voor nu heb ik geen verschil in maat als je kijkt naar het begin van de zwangerschap.. 

Haha waarom niet gezellig een potje klaverjassen ofzo?

Ik heb er eigenlijk gewoon eentje gepast die nu lekker zit en waar veel stretch in zit. Bij de Prenatal gekocht, niet voorgevormd. En als die straks toch te klein blijkt, moet ik wat anders zoeken. Ik heb van mezelf 90E, grote omvang, redelijk grote cup. De voorgevormde bh’s vind ik gewoon niet lekker zitten, dus heb ik nu een XL gekocht. Zit meer als een soort sport BH, wel heel soepel. 
Asressenlijst moet ik op de computer nog afmaken ? Wij laten ze online versturen, denk ik. Anders moet ik nu als een malle beginnen te schrijven ???

Ik heb voor de voedingsbh de maat aangehouden die ik nu heb. Heb er 2 gekocht en dan zie ik straks na de bevalling wel of ik toch nog een andere maat nodig heb. 
Voor de inhoud van de ziekenhuistas heb ik een lijstje van de kraamzorg gehad. Voor mezelf zit er ondergoed,  voedingsbh, sokken,  makkelijk shirt om in te bevallen,  lekker zittende kleding voor na de bevalling, badjas, slippers voor onder de douche,  pantoffels en toiletartikelen in. En dan voor de kleine haar eerste pakje met mutsje en een jasje. Dus alsnog een koffertje vol zo.
Mijn man werkt nu ook nog door en neemt 3 weken vakantie op vanaf dat de kraamzorg weer weg is. Vind het wel fijn dat ik er dan niet meteen alleen voorsta en ook wel zo fijn om er samen van te kunnen genieten. 

Ik vorige rampzalige week gehad ook voorweeen, van het weekend ging het.weer prima en heb ik goed mijn slaap kunnen inhalen. Hopelijk deze week een betere week! 19 sept uitgerekend, er is sprake.van inleiden met 39 weken. Spannend! 

Terug
Bovenaan