Uitgerekend in september 2021

Hoi allemaal,

Heel lang afwezig geweest in dit topic. Hierna waarschijnlijk weer ? Maar onze Siem is geboren! 18 september thuis bevallen (40wkn+2) Alles gaat goed. We leven op een blauwe wolk ?

Iedereen succes met de laatste loodjes!
 
Ha allemaal!

Ik ben ook al heel lang niet meer actief in dit topic, maar heb wel steeds meegelezen.

Gefeliciteerd Lara! Wat fijn! ❤

Hier inmiddels 40 weken, en volgens mij gebeurt er nog niets. ? Afwachten. Moet zeggen dat ik er wel klaar voor/mee ben haha. Ik voel me prima, dus ik laat het gewoon op zijn beloop, maar ik vind het helemaal prima als hij vannacht besluit dat het tijd is.

Iedereen heel veel succes de komende tijd! ❤
 
Vannacht is hier Jaxon Bodi geboren, we noemen hem Jaxon. ?

Pittige bevalling die uiteindelijk in een spoedkeizersnee is geëindigd. We maken het heel goed, Jaxon is een rustig en tevreden mannetje.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
 
Van harte gefeliciteerd Lara en CoVo!! ❤️
Veel sterkte met jullie herstel en hopelijk kunnen jullie genieten van deze bijzondere tijd!

Hier vandaag 39+2, ik voel me nog prima en merk nog weinig veranderingen. Dus het zal nog wel eventjes duren. Wel heel nieuwsgierig!!
 
Gefeliciteerd CoVo! Jammer dat bevalling anders liep, succes met herstel!
Onze kleine is er ook. Zaterdagmiddag, een voorspoedige thuisbevalling, net als ik had gehoopt. Het is een jongen en de zussen zijn apetrots. Hij heet Thijmen.
De anderen nog succes met laatste loodjes en hopelijk ook snel goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan