Uitgerekend in september 2021

Gefeliciteerd Roos, CoVo en Yara! Ik word morgen onverwachts ingeleid. De laatste 2 weken is m’n bloeddruk wat aan de hoge kant en aangezien ik nu nergens last van heb qua klachten, de kleine het nog prima doet en vrijdag 40 weken zwanger ben hebben ze besloten om mij morgen in te leiden.. pff super spannend, het wordt nu zo definitief. Gisteren bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben dus ze starten morgen meteen met het breken van mijn vliezen.. vind het nu allemaal zo snel gaan, gewoon het idee dat vandaag mijn laatste dag is als zwangere vrouw en morgen ben ik gewoon een moeder van mijn zoon en zijn we gewoon een gezinnetje geworden.. het komt nu wel even heel dichtbij ?.

Iedereen succes de komende tijd en laten we er vooral nog van genieten ?
 
Gefeliciteerd Roos, met Thijmen! Mooie naam! Wat fijn dat alles goed gegaan is, en lekker thuis gebleven, top! ❤


Wat spannend Noellekaa! Ik snap dat dat ineens even schakelen is! Jullie zijn morgen met zijn drietjes! Komt helemaal goed, kijk alvast uit naar het moment dat je hem vast hebt! ❤
 
Hee leuk om te lezen dat er baby's geboren zijn! Lekker genieten allemaal!
Hier ook afgelopen vrijdag 24 september bevallen van dochter Milou. Met 41.1 weken. Bevalling thuis gestart, helaas niet thuis af kunnen maken vanwege poep in het vruchtwater. Die zelfde vrijdag hadden we anders afspraak staan voor gesprek over inleiden, zo blij dat uiteindelijk uit zichzelf is begonnen.
 
 
Thanks!
Lekker genieten allemaal van deze bijzonder prachtige tijd! Waarin onze baby alweer meer dan 1 week oud is :O 
Willen we nog in contact blijven met elkaar via een ander, nieuw topic?
 
 
Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!!

Hier zijn we nog aan het wachten. Ik voel me nog heel goed, dus ik kan me er weinig bij voorstellen dat het opeens gaat beginnen, haha. Nu 40+3, dus we hebben ook nog eventjes. Hoop wel echt dat het natuurlijk op gang mag komen! ?? Spannend!
 
Terug
Bovenaan