Uitgerekend januari 2015

mamami90

New member
Halloo:)

Wij zijn we zojuist achter gekomen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Super spannend allemaal. Mijn eigen berekening voor de uitgerekende datum zal half januari zijn.
Zijn er meer mensen in de zelfde situatie?
Het lijkt me leuk om ervaringen te delen met elkaar.
Wij hebben half juni de 1e echo.
Ik merk nog verder niks van de zwangerschap, mn darmen rommelen enorm, en krijg geen hap door mn keel, maar dat zal de spanning zijn, hihi.
Nu pas 5 weken, dus de klachten zullen nog wel komen denk ik.
Liefs
 
Gefeliciteerd!Geniet er van en ik snap dat je zenuwen hebt hoor :)Ik denk dat ik hetzelfde heb straks als het eenmaal zover is...Hopelijk sluiten hier meer mensen aan!
Groetjes,
Annemarie
 
Hey!

Wij hebben zondag een positieve test gekregen na 4,5jaar! Ik ben 20 januari uitgerekend van ons eerste kindje.

Leuk dat we ons eindelijk kunnen aansluiten bij een mamaclub.
En ben ook super benieuwd naar ervaringen van anderen! :)

liefs! Xx
 
@annemarie31 leuk dat je erbij bent! Ben je al lang bezig om zwanger te worden? Al enig zicht op een positieve test?

@bosbesje Gefeliciteerd!! Na 4.5 jaar phoe hee... dan is dat op moederdag wel het mooiste bericht wat je kunt krijgen! Onze test was ook zondag!
Echter bij ons wel sneller... ben nl pas 11 weken gestopt met de pil.. Voor ons de schok dat t zo snel was, dat had ik niet verwacht!
Hoe voel je je? Merk je er al wat van?
 
@mamami90 ja het was inderdaad het mooiste nieuws wat we kregen! En nog steeds hoor. We kunnen het nog steeds niet helemaal bevatten.. maar dat begint langzaam wel te komen :)

ah spannend! Dus je komt ook gezellig meekletsen hier? Maar heel erg fijn dat je snel zwanger bent geworden, 4,5jaar gun je echt niemand.

ik voel echt al vanalles, ik was 2 dagen voor mijn nod al misselijk, hoofdpijn, krampen in mijn buik. En begin sinds gister pijn in mijn borsten te krijgen. Geen eetlust.. ben normaal een goeie eter haha.
maar alles voor het goeie doel toch :D

Spreek je nog!
Xx
 
Gefeliciteerd allemaal.
Wat fijn dat er nu een januarigroep is.
Volgens mijn berekeningen is mijn datum 1 januari. Ben nu 7 weken zwanger. En ik heb volop last van allerlei klachten. Pijnlijke borsten, darmen, misselijk, moe, onrustige huid en buikpijn.
2 juni de eerste echo en de week ervoor de 1e afspraak bij de verloskundige.
Voor ons het 1e kindje. Vorig jaar wel zwanger geweest, maar met 6,5 week een miskraam. Dus ben erg blij nu de 7e week te hebben gehaald!
 
Heey dames ik ben roseanne en uitgerekend zoals internet zegt op 13 januari van ons eerste kindje. Ik ben 23
 
Terug
Bovenaan