Uitgerekend januari 2015

Ik vroeg me af of jullie ook zo lang moeten wachte op de eerste echo ik heb 3 teste gedaan omdat ik het nog niet geloof haha terwijl de symptomen best duidelijk zijn wat is jullie ervaring kwa kwaaltjes ende eerste echo ook zo laat

Wij zitten dan rond dezelfde datum @miss1990 (en zijn net zo oud;-))
Mijn eerste echo ia op 10 juni. Dan ben ik rond de 8-9 weken zwanger. (Onregelmatig ongesteld dus weet t niet zeker)

Verder beginnen hier volop de klachten.. Ik kan weinig eten en zit snel vol. Bij teveel eten ben ik van dat het er weer uit komt. Mn darmen hebben het er behoorlijk zwaar mee, rommelen enorm, heb kramp en ga lastig naar de wc. En nu sinds een paar dagen gevoelige tepels..
Het is niet te missen dat er vanalles gebeurd nu.

Vandaag komt er ook iemand van moedersvoormoeders. Altijd fijn als je iets voor andere kunt betekenen.

Mamami90 jah hier ook klachte heel moe en alles is teveel ik kan juist goed eten en ben wel misselijk maar eten helpt juist. Alles is gevoelig en vooral heeel veel hormomen pfff jank zo snel hahah. Ik moet 17 juni pas vind wel lang dure. Lan niet wachte als goed is ben ik dan 9 weken en 4 dagen

Gefeliciteerd iedereen, aangenaam ik ben nu moeder van 2.
Ik weet ook pas net dat we weer zwanger zijn, 2 juni eerste afspraak bij vk. Ik wens iedereen alvast een hele fijne zwangerschap en ik hoop veel te lezen en te schrijven op dit forum.

Ja 1e echo duurt ook lang, maarja we doen er niets aan. Eerder een echo doen ze alleen als je klachten krijgt, zoals bloedverlies.

Moeders voor moeders is iets moois om aan mee te doen. Doe er al 2,5 week aan mee.

Hallo allemaal,

Ook wij verwachten ons eerste kindje in januari 2015. (Rond 10 januari volgens de zwangerschapscalculator op internet...)

Afgelopen donderdag hebben we een intakegesprek gevoerd bij de VK. Over 1,5 week krijgen we de eerste termijnecho. Spannend! Ik ben erg benieuwd of alles goed is en het hartje klopt...

Qua kwaaltjes valt het me reuze mee. Rond de vierde en vijfde week was ik moe, duizelig en een beetje misselijk, maar nu (9 weken, 2 dgn) gaat dit allemaal heel goed.

Groetjes!

Hallo allemaal! Ik ben Whitney en ik ben 24 jaar. Momenteel ben ik zwanger van ons 2e kindje. Ik ben uitgerekend op 20 januari. Leuk om nieuwe dames te leren kennen!

Terug
Bovenaan