Uitgerekend januari 2015

Wauw wat heb je al snel geslachtsbepaling gehad @sheren24
Super hoor een jongen.

De tijd vind ik ook best snel gaan. Donderdag al op de helft en vrijdag de echo. Ik ben erg nieuwsgierig of mijn voorgevoel klopt...

Ik ben nu 3kilo aangekomen en er begint eindelijk een klein buikje zichtbaar te worden, al is het nog niet veel
 
Klopt! ik zelf wist ook niet dat dit kon.. een vriendin van mij vertelde mij het. Ze had het zelf ook gedaan toen zij 16 weken zwanger was! Ik kon gewoon niet meer wachten.. @myfteria

Natuurlijk moest ik de echo wel zelf betalen maar dat had ik er wel voor over! Niet alleen het geslacht werd bepaald, maar ook werd er gekeken of er tot nu toe afwijkingen te zien waren.. dat was gelukkig niet het geval! + ik kreeg mijn echo op DVD mee! Ik kijk er nu nog naar.. haha

Mijn buikje is goed te zien ondanks ik niet veel ben aangekomen, maar ben er trots op!
Ik merk nu wel dat ik slechter slaap, geen fijne houding kan aannemen en steeds blijf ronddraaien.. Ook wanneer ik nies of hoest doet het zeer in mijn onderbuik, bah!
 
Hoi allemaal ,Ik ben 7 maandjes zwanger en ben uitgerekend in januari .Vind het ontzettend spannend en erg nieuw ook allemaal ,Het word ons 1 e kindje.Lees daarom veel mee op het forum om zoveel mogelijk dingetjes te weten te komen. Zijn er nog meer mama s die in januari uitgerekend zijn en het leuk vinden om ervaringen te delen op dit forum ! plaats gerust iets op dit forum. Of heeft er misschien iemand leuke weetjes en tips voor mij :)
 
Terug
Bovenaan