Uitgerekend januari 2017

En indd dat liken en delen.. soms zie ik dingen voorbij komen en dan wil ik het liken of delen en dan denk ik ohh nee..

Niet vertellen is heel moeilijk ! Onze naaste familie weten het wel.. Maar mijn mond dicht houden tegen mijn dochtertje van 5,5 vind ik wel erg moeilijk!

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad, vorige week was er nog helemaal niks te zien, nu was er een duidelijke zwarte ronde vlek helemaal boven in de baarmoeder, de gyn zei dat het er goed uit zag vergeleken met vorige keer, alleen dus echt nog heel pril, hoefde dit keer geen bloed te laten prikken, jammer want ik had graag geweten wat de hcg waarden nu zouden zijn, over twee weken controle, ben zo benieuwd!

@bloosje, ik heb ook buikpijn, niet heel erg maar wel vaak, beetje ongesteld achtig gevoel, bedoel je dat? Verder ben ik idioot moe en het eten smaakt me nergens naar, nog niet echt misselijk geweest, maar daar is het denk ik nog te vroeg voor.

Qua vertellen, mijn moeder weet het al, en een vriendin, verder niemand verteld, vind dat ook echt niet moeilijk aangezien het bij ons de eerste 2 keer rond elf weken mis is gegaan, nu willen we het dus met een week of 16 pas gaan vertellen, hopelijk blijft het makkelijk het voor ons te houden, mijn schoonmoeder heeft namelijk al een vermoeden omdat ik zo vaak moet plassen de laatste tijd, gister vroeg ze er naar maar heb gezegd dat ik erg veel water had gedronken door het warme weer.

Valt me trouwens op dat er veel meiden zijn die ook eerder een miskraam gehad hebben, dat maakt het zwanger zijn zo dubbel he? Je wil blij zijn maar durft dat ook echt nog niet, ik ben soms wel eens bang dat ik dat gevoel de hele zwangerschap blijf houden.

<p style="text-align: left;">@vera.. Ja dat bedoel ik.. Of als ik druk ben geweest..</p>
<p style="text-align: left;">Wat spannend ook voor jou zeg! Hier hoop ik op een goede echo 8 juni mogen we dan ben ik bijna 9 weken.. Dan gaan we het mijn dochtertje ook  vertellen een week later..</p>

@bloosje, ja klopt, ik heb het vanaf een uur of 4 s'middags erger en vooral als ik in bed lig is het allemaal erg gevoelig, ook mijn borsten, hele dag weinig last van maar als ik ga liggen dan ineens heel gevoelig.

Hebben jullie ook meer last van hoofdpijn? Ik word iedere ochtend met hoofdpijn wakker en dat trekt dan langzaam weg.

Ik heb wel iets gevoeligere borsten.. Normaal zijn mijn tegels redelijk ingetrokken nu staan ze wel iets meer naar buiten en volgens mijn vriend worden mijn borsten wel al groter hahaha..

Mochten jullie het leuk vinden.. Als je op fb uitgerekend januari 2017 zoekt heb ik een besloten groep gemaakt zou leuk zijn als daar ook meer meiden in komen

Hai!

Ook ik ben uitgerekend in januari. Het is m'n eerste zwangerschap dus allemaal heel nieuw en spannend.

Ik heb eigenlijk geen symptomen...iemand daar ervaring mee? Het maakt me namelijk nogal onzeker.. :)

Terug
Bovenaan