Uitgerekend januari 2017

Hooi allemaal!

Ik heb deze forum net ontdekt!

Ik ben 13januari uitgerekend, dit is de 1e x dat ik zwanger ben! Dus alles is nog nieuw voor mij.. Alles gaat eigenlijk heel goed en voel me ook goed! Ik ben niet misselijk geweest ofzo. Wel moe, en nog steeds. Maar dat komt door dat ik een restaurant heb waar het nu in de zomer heel druk is

(ik kom uit zeeland, dus we moeten het nu hebben van de toeristen) wel heb ik 2dagen vrij in de week wat ik normaal gesproken niet had gehad in de zomer, maar toch merk ik verschil met dat ik zwanger ben en sneller moe ben en m'n voeten en m'n rug voel!  Daarnaast sport ik nog wel met begeleiding, dat is super fijn. Hij weet precies hoe ik beweeg wat m'n zwakke punten zijn etc. Echte aanrader om lekker te blijven sporten!

Bij ons in de buurt kunnen ze met 13 weken al zien wat voor geslacht het heeft! Wij waren zo benieuwd dat we met 14weken het al wisten, een jongen!

hoi Dames, hoe gaat het? iedereen al de 20 weken echo gehad?

bij ons zag alles er gelukkig prima uit, nu al weer 24 weken, gaat steeds sneller ;)

Hoi dames!

Wat is het stil hier zeg. Hoe gaat het met iedereen? Laatste maand nog, het komt nu heel dichtbij.

Hoe gaat het met de kwaaltjes? Zijn jullie er al klaar voor?

Terug
Bovenaan