Uitgerekend januari 2017

Ik ben uitgerekend 15 januari van onze 1e! Afgelopen week goede termijn echo gehad. Afgelopen weken heel belabberd gevoeld, nog steeds nietvsuper. Gelukkig een werkgever die heel flexibel is en ik krijg alle ruimte om thuis te blijven. Hopelijk komt er nu toch beetje stijgende lijn zo vlak voor de vakanties...

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die zwanger is.

Ik ben zwanger van ons eerste kind en uitgerekend op 27 januari 2017.

Ben op dit moment 3 maanden. Heb niet echt klachten gehad alleen dat ik vaker honger had.

Hebben jullie soms ook moeite met in slaapkomen? En wat hebben jullie voor tips daarvoor?

Eindelijk gaan we het vandaag bekend maken, vonden jullie dit ook zo geweldig? Of ben ik echt de enige met zoveel drama dat ik het echt wil vertellen op Facebook. Ik wil het gewoon van de daken schreeuwen. Vandaag precies 14 weken zwanger en voel me goed, wel erg moe maar het hoort erbij he. Gelukkig de andere kwaaltjes niet meer zo heel erg. Vriend lief heeft me een koos naampje gegeven.... Hormoontje hahahah! Hebben jullie ook een naam gekregen?

X.x.

Sifra, ik heb het gevoel dat het een jongen is, al hoop ik stiekempjes toch ook op een meisje hihi. Nog 4 weekjes wachten en dan weten we het!

Hebben jullie ook zo'n last van krampen in je kuit tijdens het slapen?

Hallo allemaal.

Onze kleine wonder word 27 januari  verwacht we zijn zo blij...

Maar duurt nog zolang. Volgende week woensdag hebben we een vervroegde geslachtsbepaling..

We willen zo graag weten...

Terug
Bovenaan