Uitgerekend januari 2017

Wat een herkenning! Zelf ben ik al 4 weken noodgedwongen aan huis gekluisterd ivm extreme misselijkheid en constant overgeven. Emasafene, Primperan, niets helpt. Ben nu 12 weken, de verloskundige zegt dat het tussen week 13 en 16 beter wordt dus laten we daar maar vanuit gaan..

Vorige week eindelijk de termijn echo gehad. Dat had ik echt even nodig! Wij krijgen ons drupke rond 6 januari. Dat maakt het afzien meer dan waard :)

Iedereen die ook last heeft van zwangerschapskwalen, heel veel sterkte!

<p style="text-align: left;">Allemaal gefeliciteerd dames!</p>
Voor de dames die geïnteresseerd waren in de Facebook pagina, ik zal jullie even helpen..

De titel is; uitgerekend januari 2017! Dan klik je op zoeken, staat er als goed is niks gevonden, maar dan staat er een balkje met groepen, pagina's , personen etc. Dan klik je op groepen en dan staat de groep er

Groetjes Sanne ;)

Bedoelen jullie de Facebook groep mama's uitgerekend in januari/februari 2017. Die andere kan ik namelijk niet vinden. Ook als ik op groepen zoek.

Volgens mij is dat een andere fb site dan die Stephanie bedoelde. ...

Hoe dan ook...

ik heb gisteren nieuwe echo gehad. Cyste is weg!!!! Ben echt heel blij. Alles verder goed dus hopelijk straks echt genieten

roxanne heftig zeg als je zo ziek bent. Hopelijk knap je gauw op

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben 15 januari uitgerekend, dit is mijn 1e zwangerschap dus het is allemaal nog nieuw en zooooo spannend! Gisteren de echo gehad en wat een prachtige beelden. Ja ik zit echt op een roze wolk

xx.

Saaie boel hier op het forum...

Niemand met een nieuwtje?

Wij hebben inmiddels iedereen op de hoogte gesteld van de zwangerschap. Een hoop leuke reacties. Hoe reageerde jullie omgeving? En hoe staat het met de kwaaltjes?

Het is heel rustig hier hihi..

Ik heb 3 weken geleden eindelijk mijn echo gehad en vond het helemaal geweldig. De onzekerheid of ik nou écht zwanger ben was helemaal weg. Wat een mooi moment is dat, vooral omdat dit de eerste is!

Zit nu ik week 14 en kijk enorm uit naar de 20w echo.

De klachten hier waren altijd al heel weinig. De vermoeidheid is er nog wel.

Iemand hier ook al een voorgevoel wat het zal worden?

Terug
Bovenaan