Uitgerekend januari 2019

<p>Hoi dames,</p><p>Zijn er al meer dames die hun zwangerschap net ontdekt hebben? Wij zijn 4-1-2019 uitgerekend van ons eerste kindje en zou het leuk vinden om met meerdere hierover in contact te komen.</p><p>Liefs l.</p>
 
Hoi :),
5 januari hier! Tenminste dat denk ik, zelf uitgerekend. Gisteren 3 positieve tests gehad en vanmorgen toch ook nog maar een clear blue digitale test voor de zekerheid. Over een kleine maand staat de intake en eerste echo gepland, heel spannend!
Ik ben alleen nu op een vriendinnenweekend, dat is wel heel moeilijk. Ik wil nu eigenlijk graag bij mijn partner zijn en vind het lastig om de hele tijd smoesjes en dergelijke te verzinnen waarom ik niet veel eet (misselijk en geen eetlust) en waarom ik niet drink. 
Toch is het ook wel leuk om een geheimpje te hebben en dat ik nu even de enige ben hier die weet dat ik dit ieniemiene hummeltje in mijn buik heb. 
Voel jij al veranderingen aan je lijf?
Liefs M.
 
Hi!
Gefeliciteerd :)
Ik heb vandaag twee tests gedaan en allebei positief. Krijg op verschillende sites alleen verschillende datums, 1, 2 en 3 januari. Ik ga dus maar even uit van 2 januari. 
Lastig he, die smoesjes? Vandaag maar aangeboden om de bob te zijn met Koningsdag ;)
 
Gefeliciteerd!
Oeh spannend hoor! Je hebt verloskundige al gebeld dus? Mijn test blijft licht dus wil morgen nogmaals 1 doen. Heb in februari miskraam gehad dus vind het extra spannend / ongeloof. 
Gisteren iderdaad smoesje verzonnen dat ik in de avond nog mensen moest ophalen.
Voel wel dat er iets gebeurt in mijn lichaam maar verder geen last.
 
Gefeliciteerd!
Oeh spannend hoor! Je hebt verloskundige al gebeld dus? Mijn test blijft licht dus wil morgen nogmaals 1 doen. Heb in februari miskraam gehad dus vind het extra spannend / ongeloof. 
Gisteren iderdaad smoesje verzonnen dat ik in de avond nog mensen moest ophalen.
Voel wel dat er iets gebeurt in mijn lichaam maar verder geen last.
 
Jaaa ik!
9 januari!! Zo happy dat ik dit ook een keer kan zeggen :). Gisteren hadden wij een positive test, maar het streepje was heel licht, dus dinsdag gaan we er nog eentje doen :). Kan haast niet wachten ❤️❤️
 
Ja ik had al een praktijk uitgezocht en daar kon je je online aanmelden. Dacht doe maar meteen, je weet nooit hoe druk ze het hebben. 5 minuten later belde ze om de eerste afspraak te maken. 22 mei hebben we onze eerste echo :), kan niet wachten!
Geloof ik zeker dat het na een miskraam extra spannend is! Ben daar ook ontzettend bang voor, merk dat ik al heel beschermend ben over het rijstkorreltje in mijn buik. 
 
 
Gefeliciteerd allemaal!
Wij hebben als datum 30 december, maar dat kan goed nog 2019 worden! Hihi.... zo spannend!! Zijn jullie ook zo nieuwsgierig?? Voor ons is het helemaal nieuw... het begin van ons eerste wondertje. 
Hebben jullie dit kleine geheimpje al met iemand gedeeld? ?
 
Terug
Bovenaan