Uitgerekend januari 2019

Hoi meiden! 
Ik sluit me ook graag aan!! Gister positief getest maar geloofde het nog niet helemaal vanochtend nog een keer gedaan en kwam weer positief uit??  als ik de app moet geloven zijn we rond 4/5 januari uitgerekend 
 
Hi meiden,
Wat leuk dat er een forum is om ervaringen met elkaar te delen in deze toffe periode! Na 1,5 jaar ben ik eindelijk zwanger, na veel gebruik van hormonen. Totaal niet verwacht, omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar afgelopen vrijdag toch maar even getest, voordat ik weer met de hormonen zou beginnen. En ik had een positieve zwangerschapstest in handen!!!
Vrijdag 11 mei heb ik al mijn eerste echo bij 6 weken + 4 dagen. Spannend!! Ik hoop dat mijn kleine erwt blijft hangen en wij begin januari een mini me kunnen verwelkomen. Eerste symtomen: heeeel erg moe, slecht slapen en pijnlijke borsten, maar ik vind het geweldig!
Wij hebben het alleen vertelt tegen hele goede vrienden die ook in het vruchtbaarheidstraject zitten. Ouders hopen wij met moederdag een leuke verrassing te kunnen geven!
SPANNEND!!
Gr Amber
 
Gefeliciteerd Amber! Wat fijn dat het jullie na zo’n lange tijd eindelijk gegund is :)
Wij gaan het onze ouders ook op moederdag vertellen, weten jullie al hoe? We willen er wel proberen iets speciaals van te maken, ze zullen het sowieso nog niet verwachten omdat we pas een dik jaar samen zijn.
Ondertussen wordt mijn vriend totaal gestoord van me omdat ik het alleen nog maar over de baby kan hebben en aan niets anders kan denken. Geloof ook dat hij nog een beetje in de ontkenning zit voor het geval dat het mis gaat. Maar goed ik denk dat hij blij kan zijn als we het onze ouders hebben verteld want ik kan al raden wat het nieuwe vaste gespreksonderwerp van mijn moeder en mij wordt. 
Onze echo staat op 22 mei gepland, die van jullie is vroeg zeg! Zal wel vanwege het traject zijn toch?
 
Hi Liefsmij,
Ik kwam er gister achter de mijn ouders op moederdag op vakantie zijn. Dus ik dacht dat wij ze misschien op maandag 14 mei ophalen van het vliegveld met de boodschap jullie worden opa en oma... HAHA!
Schoonouders krijgen een knip en plakwerkje (zoals vroeger op de basisschool) met de echo er op. Met de boodschap: Zelf gemaakt!
Echo is inderdaad zo vroeg vanwege een onderzoek waaraan we mee doen. Generation R Next, volgen baby's vanaf week 6/7 van de zwangerschap.
Het is wel super spannend allemaal!
Succes ladies met wachten op de eerste echo!
Gr Amber
 
Wij hebben 23-5 onze eerste echo met 7+5. Hoop zo dat deze goed is ??. Zojuist moeders voor moeders geweest vanaf 11-5 mag ik starten, nog meer die hieraan mee doen?
 
Zou trouwens graag een geheime Facebook pagina oprichten voor mama's januari 2019 alleen moet ik minimaal 1 lid toevoegen dit kan ik natuurlijk nog niet. Zijn er meer geïnteresseerd en zou ik een naam mogen om de groep op te kunnen richten.
 
Haha Liefsmij ik heb precies hetzelfde. Mijn vriend wordt gek van al mijn gepraat over alles wat ik ontdekt heb ;)
 
wij vertellen het 18 mei, dan hadden we al een etentje afgesproken. Tenminste als ik het nog zo lang vol kan houden, wil het zo graag delen!
 
Terug
Bovenaan