Uitgerekend januari 2019

Hoi mensen, ik ben helemaal nieuw hier, maar heb toch behoefte aan wat ervaringen van andere mensen.
Ik heb op 11 mei positief getest, de test gaf aan 3+ weken. Ik heb direct die dag nog de vk gebeld. Omdat ik een onregelmatige menstruatie heb wist ik niet meer wanneer de laatste was. Zij schatte in dat dit begin april is geweest. Op dat moment zou ik dus 5 weken zwanger zijn.
Dat zou betekenen dat ik inmiddels 8 weken zwanger ben, de uitgerekende datum valt dan net in januari 2018.
Ik heb woensdag mijn intake, dan wordt er ook een echo gemaakt, uitwendig of ook inwendig weet ik nog niet, dat ligt er aan of er wat te zien is uitwendig. 
Dit zou de eerste keer zijn. Ik vind het ongelofelijk spannend en ben de laatste weken maar met moeite doorgekomen. Ik heb continu het idee dat het vals alarm is of dat er iets niet goed is. (geen bloed whatsoever) Zijn er mensen die die spanning herkennen en wordt dit beter als je voor de eerste keer een positieve echo hebt gehad?
Tot nu toe was ik voornamelijk heel moe, geen aparte cravings en wat gevoelige borsten. Ook last van krampjes en een wat onrustige buik, geen extreme pijn of steken. 
 
Hello dames,
 
Ik had op 15 mei 2 dikke positieve strepen. Ben uitgerekend op 29 januari. Over 2 weken eerste echo wat ik spannend vind. Ik lust wel niks meer en moet veel kokhalsen.
 
Hoi Dames,
Meld me ook aan.
Ik ben zwanger van mijn eerste,en ik vindt het hartstikke spannend.
Ik ben onverwachts zwanger geworden,slikte gewoon de pil.
Wij zijn 12 weken en 3 dagen zwanger.
Zelf begin ik in Augustus met een nieuwe baan, en ik zit heel erg in een dubio wanneer ik het moet vertellen.
Ik ben zelf erg bang om mijn baan te verliezen.
Erg leuk om zo mekaar te volgen:)
xXx
 
 
Terug
Bovenaan