Uitgerekend januari 2019

Ik heb het vanmorgen met mijn beste vriendin gedeeld... Gisteren kwamen andere vrienden van ons heel blij vertellen dat ze zwanger zijn. Ze zag dat ik het erg moeilijk had dus vanmorgen maar even er langs gegaan.. vorige keer hebben wij dit niet gedaan en pas toen het mis ging onze ouders ingelicht. Daarom willen wij het hun morgen toch al gaan vertellen om ook de vreugde te kunnen delen. En daarmee hopelijk er wat positiever in te staan. Ben erg bang dat het eventueel weer fout kan gaan. 
Maandag verloskundige maar even bellen.
 
Ja zoals ik het uitreken je mijn uitgerekende datum 31 december! Maar kan dus ook heel goed januari zijn. 
Super blij!
Maar natuurlijk ook erg spannend ik slaap er snachts wel wat onrustig van. Hebben jullie daar ook last van? 
Ik hoop dat ik maandag een datum krijg van de verloskundige.
heb mij aangemeld via een inschrijfformulier welke op hun site staat.  
 
Nee nog niet gedeeld, afgesproken met mijn vriend dat we het op moederdag (tevens mijn moeders verjaardag) met onze ouders delen. Daar verheug ik me heel erg op! Super lastig ook om nu het hele weekend bij mijn vriendinnen te zijn en het niet te kunnen vertellen. 
Dat slapen herken ik heel erg! Normaal ben ik een hele goede slaper maar het is nu heel lastig om in te slapen. Daarbij ben ik wel gewoon heel moe. Misschien is dat iets van de eerste spanningen en is dat over een paar dagen weer voorbij.
Hoe leuk is het ook om nu ook echt naar babyspullen te mogen gaan kijken! Ik bedwing me nog even tot de eerste echo om ook daadwerkelijk iets te gaan kopen.
 
Ik denk dat wij het rond 8 weken gaan vertellen of wanneer de eerste echo is geweest. 
Jaa ik snap je heel goed! Ergens wil je het echt aan iedereen vertellen maar dat is natuurlijk beter nog van niet. 
Dat je nu een weekend weg bent met heb vriendinnen is dan ook super lastig om je stil te houden! 
Ik ben inderdaad wel erg moe en normaal gesproken draai ik me om en ik lig te slapen! Zal vast inderdaad door de spanning komen! 
 
Ja echt super leuk inderdaad! Ik ben ook al aan het rond sneupen maar ga eerst nog niks kopen
 
Hoi dames! Ik 'meld' me ook aan, ben zwanger van de tweede. Ik heb ook positief getest (al een paar keer - wilde checken of het lijntje donkerder werd want ik voel me ongesteld). Volgens berekeningen ben ik 3 januari uitgeteld. 
 
Gefeliciteerd allemaal!! Lijkt me leuk elkaar te volgen :). Liefs 
 
Gefeliciteerd allemaal!
ik had zaterdag een positieve test, ben dan 6-1 ongeveer uitgerekend. Als alles goed gaat, vorige 3x is het een miskraam geworden.. ben dus verre van relaxed!
 
Terug
Bovenaan