Uitgerekend januari 2019

Hoi allemaal,
Feb. Dit jaar gestopt met de pil na dik 12 jaar gebruik.. 
onwijs spannend allemaal en Jahoor binnen 3 maand al verschillende positieve knaltesten. 
Eerst onwijze paniek hoe dit zo snel al kon maar daarna grote blijdschap! 
Maar nu.... zooooo’n gestress aan t wachten na 11 juni voor onze 9 weken echo om te zien of alles goed is en t geen leeg vruchtzakje is. 
Herkennen meer van jullie dit?
het is ons eerste kindje❤️
Liefs 
 
Wauw, gefeliciteerd! Jaa ik herken de zorgen absoluut, ik ben er onwijs bang voor! Het duurt zoooo lang de dagen lijken ook echt voorbij te kruipen. Ik heb zo'n zin in wat meer zekerheid door zo'n echo. Het lijkt me vreselijk om op dat moment erachter te komen dat het niet goed zit.
Maar ik merk ook wel dat ik hoe langer hoe minder met die zorgen in mijn maag zit. Je moet op een gegeven moment gewoon weer verder gaan met de orde van de dag en jezelf afleiden, dan gaat de tijd ook meteen wat sneller. 
 
Hallo allemaal!! Ik heb eergisteren voor het eerst positief getest (5 dagen voor nod) het loopt nu alleen maar op iedere ochtend.
We hebben verschillende icsi trajecten achter de rug, maar nooit is het gekomen tot een terugplaatsing. Tot nu.... en niet 1, nee ik heb er 2 terug! Woensdag moet ik bloedprikken... ben zoooo zenuwachtig, kan het gewoon niet geloven! 
Mij ben volgens mij 31-01-2019 uitgerekend! Gefeliciteerd allemaal dames!! Xx Laura 
 
Hoi allemaal,
Wat ontzettend leuk om dit te lezen en dat hier een groep voor is aangemaakt! Ik ben er dit weekend net achtergekomen dat ik zwanger ben. Zoooo happy :) Ik vind het super om ook nog aan te sluiten bij de groep...
We hebben al een dochtertje van vier jaar (bijna vijf). 
Iedereen hier van harte gefeliciteerd en een hele mooie zwangerschap gewenst! 
 
Liefs Lindy
 
Gefeliciteerd allemaal!! Er is nog een forum en die heet ‘uitgerekend in januari’ Daar zitten nog meer zwangere dames in. Ik ben zelf rond 8 januari uitgerekend! Spannend... Hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?
 
Blauwe vlinder,
Jij ook gefeliciteerd ! Vind het wel onoverzichtelijk hier ! Is er niet iets via tapatalk ? 
Ik begin nu sinds 2 dagen geprikkeld te raken, maar geen idee of het al daardoor komt of door medicatie.. 
 
kan het nog steeds niet geloven! Morgen bloedprikken! 
 
Ik heb op ivfmoeders een wachtbankje aangemaakt voor 1e kwartaal 2019, zag dat er meer vrouwen waren die middels een stress traject en meds nu eindelijk zwanger zijn. Mochten jullie interesse hebben, super leuk! 
Met welke week hebben jullie de echo geplant ? 
 
Xx
 
Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben zwanger, van de eerste. Uitgerekend op 20 januari volgens de eerste berekeningen.  Mag 28 juni pas naar de verloskundige. Vind het allemaal enorm spannend, vooral omdat dit eigenlijk als een verrassing kwam en daardoor de eerste weken niet erg goed opgelet op eten en drinken etc. Hoop maar dat alles goed is.
Jullie ook al last van de zwangerschapskwaaltjes? 
 
Gefelciteerd dames! Ook ik ben zwangwe en uitgerekend op 20 januari (eigen berekening) ik heb op 7 juni mijn eerste echo ivm eerdere miskraam, ontzettend spannend!
qua kwaaltjes voornamelijk pijnlijke borsten en soms opeens erg moe of misselijk.
hopelijk hebben we in januari allemaal een gezonde baby in onze armen!
 
Terug
Bovenaan