Uitgerekend Januari 2022

Alle moeders onder ons, een fijne Moederdag gewenst!?
Voor alle andere.. dit is de laatste moederdag dat we zelf nog geen moeder zijn!?
Ik ga me ook aanmelden bij de fb groep. Klinkt wel veilig.

Hoi allemaal,

Allereerst: gefeliciteerd allemaal!
Wij hadden 5 mei een positieve test, dat overviel ons toch een beetje, want het was in één keer raak. We deden de test drie dagen voordat ik overtijd was, want ik voelde aan alles dat het wel eens zo zou kunnen zijn: ik heb het warm en dan weer koud, onrustige huid, ‘rommelige’ buik, gevoelige borsten, ontzettend moe én emotioneel.
We voelen ons gezegend, wetend dat het niet voor iedereen zo is. Daarom ook direct contact gezocht met Moeders voor Moeders. Een afspraak met de verloskundige heb ik nog niet, ik hoop morgen contact met ze te hebben.
Het is mijn eerste zwangerschap, superspannend!
Omdat ik zelf ben geboren met een schisis, slik ik al geruime tijd een hogere dosis foliumzuur en verwacht ik wel een beetje een medische molen in te gaan. Buiten dat voel ik me wonderbaarlijk ontspannen (lees: blij ei) en vooral doodmoe.

gefeliciteerd ellybelly
je mag je aansluiten of fb als je wilt !

ik heb op de besloten fb groep de lijst met datums echo's geplaatst. van wie in deze groep mee kletst.
als er mensen zijn die er niet op willen is dat vrijblijvend, zeg het me en dan haal ik je daar uit de lijst. zo wel. meld je gezellig aan en vernoem even onder welke forum naam kletste dan pas ik het aan. leuk om elkaar te volgen!

Terug
Bovenaan