Uitgerekend Januari 2022

Hoi lieve dames!
Wat een leuke levendige groep, daar sluit ik me graag bij aan ondanks dat ik al 22 december uitgerekend ben :)

Vrijdag onze eerste echo gehad (1e zwangerschap) en alles was goed.

Over het algemeen heel beroerd, misselijk en moe. Ik merk alleen dat als ik me een dag goed voel ik meteen onzeker wordt. Hebben jullie dit ook?

Liefs!

Hoi allemaal,

Ik meld mij hier ook aan, vanochtend een positieve test gehad! Vanmiddag als mijn man thuis is contact leggen met de vk!

jazeker. ik heb ook wel eens momenten als ik geen kwaaltjes heb, dat ik dan denk of ik überhaupt wel zwanger ben? maar dan even later voel ik weer van alles.
bij mijn 1e zwangerschap was ik 24/7 12 weken lang ziek. nu niet. nu extreem maar dan extreem zere borsten.
en moe dat ook.

Ik ben inderdaad ook heel onzeker als ik niks voel, dan ben ik gelijk bang dat het mis gaat! En ik merk ook al erg weinig... heel af en toe een krampje en met name in de avond gevoelige borsten, maar niet meer echt pijn, dat was 2 weken terug wel zo. En alleen in de ochtend als ik beneden kom in de keuken dan moet ik kokhalzen van luchtjes en eten wat ik zie, maar ik ben dus verder niet misselijk ??‍♀️ ook lees ik over veel afscheiding.. heb ik ook niet?!
Nog meer met weinig klachten?

[quote quote=10445101]Ik ben inderdaad ook heel onzeker als ik niks voel, dan ben ik gelijk bang dat het mis gaat! En ik merk ook al erg weinig... heel af en toe een krampje en met name in de avond gevoelige borsten, maar niet meer echt pijn, dat was 2 weken terug wel zo. En alleen in de ochtend als ik beneden kom in de keuken dan moet ik kokhalzen van luchtjes en eten wat ik zie, maar ik ben dus verder niet misselijk ??‍♀️ ook lees ik over veel afscheiding.. heb ik ook niet?!
Nog meer met weinig klachten?[/quote]Ik heb 0.0 klachten!
Maakt me onzeker. Kan echt niet wachten tot de eerste echo. Nog 1.5 week ?

Bij mij komen en gaan de klachten ook. Als ik veel heb gelopen of in bed lig heb ik last van mijn liezen. Verder hele dag heel veel plassen & veel dorst. Dit herken ik wel van mijn eerdere zwangerschap. Nu 4+6.

Zijn er mensen bekend met pas laat positief testen? ik ben nu 3 dagen ná nod, negatieve test vamorgen. Ook nog geen menstruatie.. Wel zere borsten/tepels al een paar dagen. 

Terug
Bovenaan