Uitgerekend Januari 2022

[quote quote=10493686]Hoi,

Ik ben ook nieuw hier maar herken je goed. Ik heb ook veel last van migraine. Op dagen dat ik vrij ben gaat het goed, maar als ik moet werken is het altijd raak. Maandag een gesprek met de arboarts. Het is erg frustrerend en vermoeiend.

Op dit moment ben ik 24 weken zwanger van een meisje.[/quote]Hoi!
Ik had ook veel last van migraine in de eerste trimester.
Normaal neem ik medicatie maar nu durf ik niet. Ik ben nu 29 weken.

Mijn acupuncturist adviseerde mee een Dextro te doen als ik de migraine voel komen.
Ik weet niet als het placebo is of toevallig maar ik heb geen meer last gekregen.

Ik heb aan mijn gynaecoloog gevraagd als dit ok was. Ze zei dat ik zou niet elke dag doen maar af en toe eentje is geen probleem.

Heel sterkte! Ik hoop dat het voor jou ook wekt!

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw op deze site en op dit moment 29 weken zwanger van een jongetje. Ik ben 21 januari 2022 uitgerekend. Lichamelijk nauwelijks tot geen klachten gehad. Ik begon mijn relatie met mijn vriend ongeveer rond de tijd dat Corona begon. Daarvoor leefde ik jaren een single life waarin ik af en toe uit ging en verschillende contacten had. Sinds Corona werk ik thuis en ben veel sociale contacten verloren. Mijn familie woont niet in de buurt en ben ik voornamelijk hele dagen thuis. Hierdoor voel ik mij af toe erg alleen. Zijn er hier meer mensen die zich alleen voelen tijdens de zwangerschap? Misschien een idee om af en toe contact te houden? 

Terug
Bovenaan