Uitgerekend Januari 2022

Gefeliciteerd allemaal!

Hier op koningsdag een positieve test in handen. Ik was misselijk en had ineens het gevoel dat ik een test moest doen (die ik gelukkig nog had liggen). Compleet in shock, maar ook super blij en super welkom!?

3 juni pas de eerste echo, dus dat worden hele lange weken...

Het wordt ons 3e kindje, we hebben 2 zoons van net 2 en 9 maanden

gefeliciteerd nodes!
oeh dat was een hele verassing dan ? wel gepland? omdat je schrijft complete verassing.
ja dat worden hele lange weken idd..

Het was niet helemaal de bedoeling. M'n man wilde geen 3e, ik wel maar dan over 2 jaar ofzo pas. Maar het lot heeft bepaald, haha!
Er zit 16 maanden tussen m'n jongens en nu gaat er 17 maanden tussen zitten... Dat was vooral de reden van de shock.

Ik lees dat sommige het al verteld hebben. Hoe hebben jullie het verteld en hoe waren de reacties?

Oh snap helemaal dat jullie het al verteld hebben om wat voor reden dan ook haha.
Ik/wij vinden het ook super lastig, wil het van de daken schreeuwen dat wij voor 1e keer papa en mama worden. Maar willen toch nog wel enkele weken wachten om het te gaan vertellen, zeker weten dat alles goed zit denk ik

En gefeliciteerd voor de nieuwe in deze groep ?

haha nodes
dat komt als een verassing dan. zullen even tropenjaren worden maar later wel leuk voor ze dat ze niet veel schelen in leeftijd ?

hier net nog maar een test gedaan
donderdag en vrijdag had ik een Early test gedaan en die gaf bei beide 2 mooie lichte streepjes.
nu net nog een gewone gedaan, en die knalt wel dikker nu.
en toch onzeker zijn he.. bang dat je alsnog ongesteld gaat worden. want dat zou vandaag ongv zijn..

Snap ik mama poekie.

Die onzekerheid heb ik ook.
Ook omdat ik totaal geen klachten heb en me totaal niet zwanger voel.
Ik denk dat ik pas gerust ben gesteld als ik de eerste echo heb gehad ?

ja soms heb ik hier en daar een trekkend gevoel of steekje in onderbuik.
maar meer aan de zijkant.
die onzekerheid is soms echt niet te doen

Het is en blijft heel onzeker. Inderdaad bij ieder krampje raak ik in paniek. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD had moeten zijn. Eerst een cyclus van 24 en vorige maand van 31 dagen. Ik wilde toen zo graag dat het zou lukken dat ik denk dat ik door alle spanning de menstruatie heb uitgesteld.
Afgelopen maandag had ik het gevoel laat ik eens testen zodat ik het misschien los kan laten... toen een dikke streep dus ? CB gaf 2-3 weken aan ?

Terug
Bovenaan