Uitgerekend Januari 2022

@shauni dan ben je 4 a 5 weken. want volgens cb moet je er 2 weken bij op tellen bij de uitslag. ik had dus donderdag en vrijdag een lichte streep maar zeker aanwezig. en vanmorgen een dikke vette streep.
maar gister had ik enorme zere borsten, en dat is vandaag minder. wel in mn onderbuik trekkend. geen buikpijn maar zo trekjes..
en die vage klachten de ene dag dit de andere dag dat maakt je zo onzeker.
maar dat de streep dikker is lijkt me dan wel weer goed want dan neemt t hormoon toe toch ?
pff eerst ben je onzeker of het wel gaat lukken en dan is het gelukt en ben je onzeker of het goed gaat… ??

Haha precies dat gevoel inderdaad.

De VK gaf aan dat ik nu even moet uitgaan van een cyclus van 28 dagen en nu dus op 4+6 zou zitten.

Dat de streep dikker wordt is alleen maar goed! Dat is een teken dat je meer hcg hebt ?

idd.. hopelijk fiets ik het deze keer door zonder misselijkheid.
dat zou wel fijn zijn. vorige keer zo ziek geweest.. maar goed kan allemaal nog komen. ?

@shauni vanaf week 7 tot week 13. toen was t voorbij gelukkig. maar ook dat waren laaannggee weken ? poeh wat was ik ziek zeg. maar gelukkig verder tot bevalling nergens anders last van gehad

Hallo ? Gisteren positieve test gehad, het voelt nog een beetje onecht aan. Maar we zijn er super blij mee. Het is ons eerste kindje. Heel leuk om reacties te lezen van mensen in de zelfde situatie ?

Terug
Bovenaan