Uitgerekend Januari 2022

Hoi dames.

Inderdaad wat stil zie ik maar leuk dat er toch weer wat reacties zijn.

Dat je een tweede/ derde zwangerschap sinds wat minder bewust mee maakt of voelt herken ik wel. Dat had ik een vorige x al ietsjes omdat een peuter je inderdaad wel bezig houdt. En dit x heb ik het nog erger. Dat komt denk ik ook omdat ik de baby door mijn voorliggende placenta nog nauwelijks voel en ook nauwelijks beter ben met voorbereidingen.

Gebruiker, dat beantwoord dus ook wat jouw vraag. Dit wordt mijn derde zoon dus ik heb bijna alles in huis en de babykamer is ook al klaar. Dus ik hoef weinig te doen. Aan de ene kant is dat wel lekker rustig maar aan de andere kant mis ik daardoor een beetje het voorpret gevoel. Dus kijk ik inderdaad maar alvast naar geboortekaartjes enzo want het blijft leuk om er mee bezig te zijn. En de naam... tja, wat een opgave weer haha. Dat zijn we zeker nog niet uit. Hoe gaat het bij jou?

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben ook in januari 2022 uitgerekend. We krijgen een meisje. Super fijn. De 20 weken was ook helemaal goed. Wat ik me afvroeg.. is er iemand van jullie ook zo ziek van de zwangerschap? Ik ben compleet uitgeput. Misselijk en veel zwangerschaps migraine. Terwijl ik hiervoor 3 dagen op kantoor werkte en 2 dagen een eigen bedrijfje in taart bakken en aan borstcrawlen deed! Ik verbaas me zo dat ik zooooo moe ben en uitgeblust. Ik ben sinds vorige week 100% ziek gemeld en mijn eigen bedrijfje staat al 2 maanden stil... zijn er meiden dit herkennen?

Hoi gebruiker,

Gefeliciteerd! Maar wat rot dat jij je zo naar voelt. Ik herken dat zelf niet, heb gelukkig en erg goede zwangerschap. Maar er zijn vast afmeten die dit wel herkennen. Volgens mij is iedere zwangerschap anders een zo te horen heb jij het niet getroffen. Sterkte voor nu en weet dat ook een pittige zwangerschap en heel leuk lief mooi kindje kan opleveren ;)

Hoi,

Ik ben ook nieuw hier maar herken je goed. Ik heb ook veel last van migraine. Op dagen dat ik vrij ben gaat het goed, maar als ik moet werken is het altijd raak. Maandag een gesprek met de arboarts. Het is erg frustrerend en vermoeiend.

Op dit moment ben ik 24 weken zwanger van een meisje.

GEZOCHT: het allerleukste 'zwangerschapsclubje' - uitgerekend in februari of maart 2022
Heb je een leuke zwangerschapsyogaklas, verwacht je hele vriendenclub volgend jaar een baby of heb je op dit forum een gezellig 'clubje' - omdat jullie in dezelfde maand zijn uitgerekend? Dan zijn we op zoek naar jou - of beter gezegd: jullie! Meer weten over dit project? Lees snel verder! https://bit.ly/3Bih7CZ

Terug
Bovenaan